Northernlights Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 I dag gaar alt etter "boka" =o) Hun l;igger ikke paa intensiven lengre. Rett etter operasjonen maatte hun inn paa operasjonsbordet for aa bli aapnet igjen,pga bloedninger. Saa hun fikk blodoverfoeringer, men naa er hun altsaa mye bedre. Takk og pris!
grå :) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Det var godt å høre:) Operasjoner er skumle og gjør ikke saken noe bedre at det er noen man er glad i. Håper hun blir helt bra nå
Northernlights Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ja,det haaper jeg ogsaa. Jeg kommer hjem om litt over en mnd, saa da haaper jeg at jeg kan faa gjort noe ekstra for mamma. Kanskje lar hun meg lage julemiddagen ;o) Hun vil helst gjoere alt selv...bestandig vaert saann. Hun har lang vei aa gaa,men jeg tror hun skal klare dette her. Hun er jo forholdsvis ung til aa ha hatt bypass operasjon, og svigerfar var 75 da han ble operert, og han er veldig sprek naa,tre aar senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå