peanut:) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Er student og har nå et års permisjon fra studiene. Samboer er også student og vi klarer oss bra med de pengene vi får fra lånekassen:-) Det som er problemet er at jeg allerede begynner å grue meg for å sende snuppa i barnehage som ett-åring...har virkelig ikke lyst til det:-( Vi studerer ikke i hjembyen vår, så vi har ingen familie som kan passe henne...jeg er egentlig ferdig utdannet men har tatt noen fag i videreutdanning... Det jeg lurer på er om jeg har mulighet til å være hjemme lengre med jenta mi men få betalt for det? Hvem er det som eventuelt betaler meg da når jeg ikke lenger har krav på penger fra lånekassen, og ikke har vært i jobb de siste 4 årene(pga studier...)? Hååååper noen kan svare meg:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Du får kontantstøtta. Ikke noe annet.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Du får i hvertfall kontantstøtte. Den er vel på 3300,- men om du får noe mere vet jeg ikke bortsett fra barnetrygd på 970,- da
peanut:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Hmm...ikke mye å skryte av det nei:-( Og kontantstøtta er jo ikke sikkert vi får i 2008 da... Dårlig at det ikke skal være mulighet å være hjemme med barna sine litt lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå