mpmamman Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 okok leste gjennom,men da jeg begynnte papirene flere ganger jett hvem som ble stressa da?? joa så ble d bare 62 grader da i stede for 162(aldri laget før) *ooops* kommer de til og stivne nå da??
rødhette* Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Du får ikke fordampa nok væske ved bare 62 grader... så smaken vil jo bli helt feil om de stivner... Kan ikke bare varme det opp til 162 grader da?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Nei, da stivner de nok ikke.... Sorry
mpmamman Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 æsj da, kan jeg koke massen på nytt eller er det 1 forsøk lissom? har hatt i farge/smak..
rødhette* Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Hadde du ikke hatt i farge/smak kunne du alltids prøvd.. Men når du har hatt i farge/smak er det for sent. Du må nok bare lage ny porsjon
mpmamman Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 da prøvde jeg alike vel og koke det om igjend,men fysj!!! den fine karamellfargen(var bringebær) ble det men smakte skikkelig pjakk. da får jeg prøve igjend i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå