Gå til innhold

Hva får barna deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gamle er de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm godt spørsmål..Har en gutt på 3 år..Tror han skal få en lekekatalog og peke på det han selv vil ha i år..

Skrevet

Det er heldigvis lenge til jul. Så det vet jeg ikke. (Jeg sliter med kalenderen, har du noen tips der?)

Skrevet

Snuppa på 7 mnd (8 1/2 mnd i jula) skal få en sånn lær-å-gå vogn fra Brio og en prinsessestol.

Storebror på 4 år skal få bilbane (Han elsker biler)

Storebror på 10 år skal få en legoborg han ønsker seg.

Ellers så kjøper jeg en ting til dem hver fra søskene, da får snuppa ei bok som spiller musikk, 4 åringen kaptein sabeltann spill med mynter og størstegutten får ei puma lue fra småsøskene sine.

Skrevet

Den Elmobamsen fra Fisher Price (sammen)

Skinner til Briobanen

Polly Pocket båt (Eldste)

Dukke med hårføner og pynteting (Yngste)

Sengetøy (begge)

Sett med tiara, sko, mm (begge)

Lastebil å bygge selv (Yngste)

Prinsessekjole (Yngste)

Bratz big babyz (Begge)

Undertøysett med lille Havfruen på (Eldste)

Skøyteklær til Baby Born dukke (Begge)

Det er det jeg husker nå Pluss pakkekalendere med noe My little Pony, Polly Pocket, Barbie klær, Baby born klær, stempler.

Eldste er litt over 4 år og Yngste nesten 2 1/2 på julaften. Og de er begge jenter som skjønt

Skrevet

Enten Lego-politistasjon eller prinsesseborg til eldste.

Og spill til Nintendo DS'en tenkte jeg.

Mini er 4 mnd i jula og bryr seg vel ikke akkurat om pakker.

Klær og kanskje penger til å putte i banken?

Skrevet

Eline vil være 22 mnd. julaften og vi har tenkt å kjøpe Noas ark til henne.

Skrevet

Han på 3 år skal få rattakebrett + en ting til i tilfelle det ikke blir noe snø i år heller...

Hun på da 2,5 mndr skal få sånt aktivitetssenter

Skrevet

Håvard er brae 3 mnd til jul så han får ingenting av oss på julaften. Vi kjøper det han trenger utenom. Også blir d jo bare å ta med pakken til mor og far for så å ta den med hjem igjen :D

:D

Skrevet

Gutten min som er blitt 1 år til jul skal få klær av oss og duplo.

Han får så mye leker av familie at det blir rett og slett for mye leker. Han leker jo ikke med halvparten, gi han en flaske og han er opptatt leeenge :=)

Skrevet

Marius skal å en garasje han..:) Sånn med flere etasjer, bensinstasjon osv. Han blir to år i jan og elsker biler Hvis ikke det blir det blir det duplo brannbil eller noe annet duplo .

Skrevet

Lurte på å kjøpe ett sånt lite akvarium til guttungen på da 8 mnd, regner med at han får masse leker av besteforeldre og venner....

Skrevet

MIn får det hun trenger hele året, og på julaften blir det ingen pakke fra mamma under treet, men det blir vel nok pakker likevel. Hun er 14 mnd til jul.

Skrevet

Har kjøpt en søppelbil i brüderserien til eldstemann som blir 3 år i januar. Har tenkt på noe til, men har ikke helt bestemmt oss for hva enda. Minstemann på 9mnd får trolig en brio "lær-å-gå" vogn. Skal ha presanger fra barna til hverandre også. Eldstemann er veldig glad i duplo, så han får trolig noe duplo fra sin lillebror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...