Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 er det greit eller? bygge opp litt med dyne slik at småtassen kan spise selv og jeg har hendene fri til å rydde/pusle litt? Flere som gjør det? Tanker for og imot?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Om du følger med så er det sikkert ok. Ser ikke hva som kan gå galt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 ÅÅååhhhh.... jeg trodde at barnet holdt flasken selv. Er skeptisk til at man bygger under med dyne for å holde flasken på plass. Hva om barnet får melken i vrangstrupen? Blir iallefall mye hosting, brekking, gulping osv.
venter bolle nr 2 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 tror det er lurt å være der hele tiden uansett.. lese kroppspråket om de ikke vil ha mer, eller om de setter melka i vranghalsen. Når du holder flaska, føler du jo mere når de er ferdige.. At de liksom spytter ut flaska med tunga, det klarer de kanskje ikke hvis vekta av melka er for stor...
har fått lita pia Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 jeg gjør det, men følger med hele tia..når jeg lager middag har jeg henne med meg i vippestolen (unna ovnen selfølgelig) men alikevel i nærheten så jeg både ser og hører henne..hun holder flasken delvis selv..men er ikke helt stødig enda..tørr ikke forlate henne alen med flaska...redd for kvelning..osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå