Happy-Mama:) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg og samboeren prøver å bli gravide, og har nå to mislykkede forsøk bak oss... Så satser med friskt mot igjen så snart tante rød har forlatt oss igjen:) Jeg har ca 10-15 kg for mye på kroppen... -ønsker selvsagt å kvitte meg med dette. Har egentlig ikke hatt noe hast med dette, har liksom tenkt at jeg skal slanke meg når jeg er ferdig med graviditeten. Men siden vi nå allerede har holdt på i 3 mnd uten å bli gravide, så kan jeg jo regne med at dette kan ta tid... Derfor har jeg litt lyst til å begynne å kvitte meg med disse kiloene nå liksom... Noen som vet hvordan dette kan virke inn på det å bli gravid?? Nå tenker jeg ikke på slanking med piller eller sulte meg eller diett eller noe sånt... -er ikke så veldig aktiv, så det jeg tenker er å trene mer; sykle hver morgen, litt step, gå masse mer turer, og selvsagt spise litt sunnere... (Glad i pepsi max og godteri ja... ) Noen som vet om vekttap kan påvirke kroppen, og gjøre det vanskeligere å bli gravid????
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 har du noen kilo ekstra er det lettere å bli gravid hvis de kvitter deg med dem.
Truseprinsesse Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Det er heller motsatt. Desto sunnere du er, desto lettere er det å bli gravid. Trening og sunn mat ser ut til å være alfa omega til alt mulig bra her i livet. Det er bare å finne motivasjon og komme i gang! Lykke til da!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Slanking er aldri bra i form av piller eller sulting! Prøv å kutte ned litt på E-stoffer og prøv å spise mere "frisk" mat (altså friske grønnsaker o.l.) Start treningen i det små, slik at du ikke går ut for hardt og skader deg eller mister motet. Kroppen har ALDRI vondt av å røre på seg(med mindre du har en alvorlig skade)... Mosjon setter igang blodsirkulasjonen og gjør at kroppen lettere utskiller avfallstoffer, og det er BRA!!! Jeg tror faktisk det kan hjelpe deg til å bli fortere gravid jeg, hvis du får frisk luft og rørt litt på deg!! Dessuten er kroppen mye bedre rustet til en graviditet hvis den er litt trent på forhånd!! (Nå skal det sies at jeg er veldig aktiv, og jeg blir jo ikke gravid, men jeg tror ikke det har noe med at jeg trener å gjøre!) Lykke til!!!
Happy-Mama:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 tuuusen takk for svar:) da er det bare for meg å sette igang å trene:) takk takk=) lykke til alle sammen:) får håpe det lykkes for oss alle snart:)
babyboble Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Hei. Jeg selv trener aktivt bygging. Jeg har trappet noe ned, ikke like tunge vekter ol, men trener ellers som vanlig. Tren lette økter, sykle kan du gjøre og gå. Det er ikke noe farlig. Ikke ta noen som helst for slanketabletter eller noe, det er noek ikke det sunneste for og gå ned i vekt. Blir man sykelig opptatt av slanking er det like vanskelig om ikke verre og bli gravid. Det er sant at det er letter og bli gravid når man ikke er overvektig, jeg syntes jeg husker at de sier man produserer mer testesteron når man blir overvektig. Man trenger ikke overdrive heller for og slanke seg. Man kan spise ganske mye egentlig, bare det er sunnt. Kyllin, biff ol med grønnsaker og ris. Drikk masse vann, dette skiller fettet ut gjennom urinen. Til helgen kan man spise godteri og ellers det man vill. Gjør man dette i 1 måned vil du begynne og se resultater. Først vill du gå ned i vann og så går fettet. Klarer du og fortsette da så er du garantert lettere etter 3 mnd. Ikke vær for hard, da holder man bare ikke ut. Pepsi Max kan du drikke nesten så mye du vill. Men ta en dag av gangen og gled deg til helgen da du kan spise. Lykke til. Dette klarer du bare du begynner. Det er faktisk ikke så vanskelig som man tror. De første 2 ukene er jævlig, det er fordi kroppen må avvenne seg til sukker og fett som en narkoman, men etter det går det mye bedre.
Happy-Mama:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 takk:) pepsi max liker vet du;) hehe:p blir så motivert av å lese svarene deres=)
Venter på 3_de spire Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Sjekk ut www.vektklubben.no Det er Grete Roede sine sider, her kan du legge inn det du spiser og trener og få oversikt over kaloriene. Mange forum der man kan snakke med andre i samme situasjon. Tok av meg 10kg ved hjelp av å legge inn der, skikkelig motivator. Lykke til!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 hei. legen min ga meg beskjed om å miste ti kilo da d ville stabilsere horminene mine å gjøre et svangerskap lettere for kroppen. var da 168 og 70kg. nå seks uker etter er jeg nede på 65. jeg trener en halvtime hver dag. å spiser rugbrød frukt å grønnsaker å litt kyllingbryst i helgene:) kjenner utrolig mange som har blitt gravide ved vektap:) trenger du oppskrifer så bare send en meld inne på profilen min:) lykke til:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 tusn takk:) men har en mann som støtter meg 100% han kutter til ogmed salat til meg:)
Happy-Mama:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2007 prøvde å sende en mld til deg på profilen din, men fikk beskjed om at enten var postkassen din full, eller så hadde du sperret for mld fra meg...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 da tror jeg at det er fikset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå