Gå til innhold

Er det flere her som ikke har einsteinbabyer men som heller har "trege" barn????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi åler seg bortover gulvet, men krabber ikke på alle fire enda.

Hun sitter, men kan ikke sette seg opp, og hun har ingen tenner.

 

Flere som er seine???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min snuppe åler som bare det, kommer seg opp på alle 4 men vil ikke krabbe i den sillingen, sitter selv og har gjort det lenge men setter seg ikke opp selv, tenner har hun masse av da, hele 8 stk......

 

De er jo ikke sene da ,o) Stor forskjell på babyer ,o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har ingen tenner, men er ellers ganske tidlig ute.

Men broren hans var sent ute, krabbet når han var 10 måneder, gikk når han var 16 måneder. Jeg husker at jeg ikke syntes det var så morsomt å alltid være den siste til milepælene, men det har jo ingen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her har bare en kvart tann. For snart 6 uker siden kom det opp en liten hvit prikk. Den er enda bare 2 mm høy. Holder det på videre i dette tempoet så har hun ikke alle tennene før hun er konfirmert...

Hun er altså treig på tannviset, men tidlig på andre ting.

Hun står alene (tar noen skritt, men mest for å holde balangsen), og snakker manske mye. Mange ord nå.

 

Din er sikkert raskere på noen steder og sein på andre. Veldig vanlig det. Uansett så er det en god stund til han er å betegne som "treig". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din er sikkert ikke treg, det er bare veldig mange som "tydeligvis" både går og snakker., he he .. Det er langt ifra normalt å gå som 9mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jenta vår åler seg fremover, men krabber ikke. Hun sitter selv og er en "rumpeaker", men setter seg ikke opp selv enda.

Ingen tenner..

 

Her er vi flere som er trege :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg syns ikke det er seint å ikke krabbe "ordentlig" ved 10 mnds alder. Noen barn krabber aldri, men skyver seg bortover på andre måter. Og brått en dag reiser de seg og går hehe.

 

Tror ikke du skal stresse så veldig med det. Babyer tar ting i SITT tempo, ikke i foreldrenes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...