Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Nu har æ vært kvalm i 2 mnd, men ikje spydd, å akkurat når æ bynte å bi bedre e alt bidd verre å e bynt å spydd. Ligg strøken.. E d nån andre som har den erfaringa ?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg spøy hver dag i to måneder. Måned 2 og 3. Nå er jeg i uke 18 og kvalmen forsvant for ca 4 uker siden.
kokosyklus Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ja, HI, jeg hadde det akuratt som deg. Lå pal i to mnd med verdens værste kvalme, men spydde ikke. Så gled den værste kvalmen tilbake, men da begynte jeg å spy. Vet ærlig talt ikke hvilken av delene som var værst. det betyr vel egentlig at det er i ferd med å gli over. Gikk noen uker, så var det over:)
Måånestråle Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg har vært veldig kvalm fra uke 10 til 17/18, men har bare kastet opp noen få ganger. Og når jeg HAR kastet opp, så har jeg faktisk ikke vært spesielt kvalm, jeg har bare begynt å brekke meg. Brekker meg MYE lettere enn før, f.eks. av å pusse tenner, av å sykle, hvis jeg stresser litt (skynder meg) og innimellom også av ingenting! Hvis jeg kaster opp, så prøver jeg å ta det HELT med ro etterpå, ellers ender jeg bare opp med å kaste opp flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå