KariMari Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Interessant:-D http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.710699
♥Prinzessin♥ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hahaha... Har ikke klikket på linken, men jeg vet hva den inneholder. ;-D
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Nja, det har vel altid hatt den betydningen... Å pule et fortau derimot.... besynderlig... lurer på om det er noen fortau som er mer tiltrekkende en andre? Og i så fall hvilke kriterier man går etter....
KariMari Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Kanskje steinsorten? Eller fargen?? Synes jeg ser mannen min hadde ligget og gnidd seg på fortauet utenfor her jeg:-D Herregud!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Da hadde det nok vært kvelden for hans del tenker jeg:p
KariMari Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 You bet:-D Selv om jeg ikke regnes for å være den letteste å sjokkere, hadde jeg hatt vanskelig for å overse den:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå