kkbf Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Flere som deler denne angsten? Har et barn fra før, han var nesten 4 kg. Da fikk jeg 10 dg før termin. Har nå 6 dg i gjen til termin..
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Skjønner deg veldig godt!!!Jeg er en dag på overtid og fikk i går estimert min baby til 4700g!!!Fikk ei jente på 4590g sist,men fødselen gikk ganske greit da!Får håpe vi slipper å gå så lenge på overtid!! Husk at det er jo hodemålet som er størst og det vokser jo ikke så mye på slutten.
Mammatiltoprinser Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ei venninne fikk førstemann 12 dager før. Han var 4500.. nå fikk hun 4 dager før og vesla var 3900.. så nr to må ikke bli større
Maigullet Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Min førstefødte var 3655, da pressa jeg i en time. nr 2 var 4260, og ute på tre press. ingenting å grue seg for. - Det er ikke kiloene som betyr noe!! Gutten jeg har i magen nå blir nok ikke mindre enn andremann han heller,- men det ser jeg ikke mørkt på i det hele tatt Det går så fint så!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå