Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvor bor dere og er dere fornøyd med å bo der med små barn? Vi har planer om å flytte til fylket etterhvert, har en liten en på vei nå. Men jeg lurer på om dere kan anbefale et bra område/sted? Gjerne et sted som ikke er så mye lenger enn 45-60 min fra Stavanger og som ikke er ekstremt dyrt. Vil også gjerne bo litt landlig, ikke nødvenigvis midt i en by.. Så hvis du har tid så hadde det vært kjempesnillt om du kunne svare her, om du ikke har et sted å anbefale så er det fint med en beskrivelse fra der du bor På forhånd takk ;-)
imsdal med julesmak Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Vi bor foreløpig i Sandnes, men kommer i løpet av en mnds. tid til å flytte til Klepp. Dette er en kommune i vekst, med omtrent full barnehagedekning. Der er det 500 meter fra kjøpesenteret og McDonalds til jordene hvor bonden sprer møkk. Folk er imøtekommende og hyggelige og lette og bli kjent med. Og boligprisene er litt lettere å leve med enn i Stavanger. Det går tog fra Klepp Stasjon og til Stavanger (tar ca. 20 min. tipper jeg) Velkommen skal dere være )
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Det høres jo veldig bra ut :-D Kanskje vi blir naboer *hihi*
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Vi leier i Sandnes,(oppvokst her,men bodd borte i 9 år, kom tilbake i fjor) og jeg synes det er overbefolket her, har fått fastlege i stavanger bl.a.. også er det svindyrt med hus her... Vi er på husjakt, tenker enten ålgård eller jæren, hvis noen av dere rogalendinger vet om plasser som skal legge ut tomter til en grei pris, så må dere gjerne si i fra:)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Stavanger er der jeg bor, og er fra...stortrives her:-) En passe stor by som virkelig har ALT man kan ønske seg uten at det blir for stort. Vi bor ca 15min fra sentrum, bor i en rolig og en barnevennlig bydel med mange skoler,bhg,butikker osv i nærheten ! MEN boligprisene er ganske stive her... Hvis du vil har rimeligere hus så må du lengre ut på "landet" jæren,bryne, klepp osv..... Men jeg elsker stavanger og stortrives her!!!:-) Rogaland er jo stort da..:-)
bambi på isen Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Er egentlig fra nord rogaland, men bodde 9 år i sandnes før jeg flytta til det kalde nord!! Vi vil veldig gjerne tilbake til sandnes området, så vi er støtt å stadig innom å sjekker internett sidene til byggefirmaene i rogaland, og på sandnes-tomteselskap.no Lykke til med flytting, jeg stortrivdes i sandnes:-)
mor_guttaboyz Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Hei! Vi bor og i Sandnes og skal flytte til Klepp til sommeren! Hvor på Klepp skal dere bo? Vi har to gutter på 3,5 og 5,5 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå