Gå til innhold

Utrolig billige julekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjempefine kort! Jeg fikk mine derfra i går...betalte 144 kroner for 30 kollasj-kort:-D

Jeg bestillte tregeste og billigste leveringstid, det sto det skulle ta 21 dager, men tok bare 14 dager.

Skrevet

Hæ???

Koster det bare 79,50,- for FEMTI julekort??? :-o

Skrevet

kjempe fine julekort der ja=) har bestillt 40stk til 167kr. har sjekka priser overalt. Viss jeg skulle ha bestillt de samme på fotoknutsen mått jeg ha gitt 444kr.en helt syk prisforskjell. Er veldig spent på kvaliteten når jeg får dem

Skrevet

Hvor mye koster frakt og håndteringskostnader da?

Skrevet

for 40 julekort med skrift på forsiden og baksiden betalte jeg kr 134,- inkludert frakt på 68,-

Skrevet

WHAT???

Hvor bestilte du de fra, Goldenticket ble mamma06/08/07??

Skrevet

Går ut fra at du også bestilte fra vistaprint.no linken som er øverst i denne tråden. Men ingen har enda svart på om det er bra kvalitet på disse bildene?? Kan noen være så snill å svare på det? Jeg tenkte å ta julebilde i helgen og bestille kort nå, og hvis dette er bra kvalitet så er det jo nesten for godt til å være sant! :)

Skrevet

Husk på hvis dere bestiller fra Vistaprint at dere tar bort "haken" for at dere vil motta nyhetsbrev og tilbud. Dersom den står på blir dere bombandert med reklame i mailboksen deres :o)

Jeg så her inne at noen har fått så utrolig mye reklame. Men da jeg bestilte så tok jeg bort haken, og har ikke mottatt en eneste mail derfra (bortsett fra bekreftelsen da...)

Nå venter jeg bare på å få julekortene i posten!

Skrevet

Ja, en blir bombadert med reklame, men så får en jo mange gode tilbud i mailene om en vil benytte dem flere ganger, Jeg bruker en sånn reklame-hotmail jeg har, genialt til det!!

De har også noen fine magneter, som jeg fikk bilde på. Litt kornete, ikke foto-kvalitet, men det kommer nok av at de er forminska. Men er fornøyd for jeg betalte 68 kr for stempel som vi har skrevet fam..... + adressen vår, så stempler vi bakpå korta!! + 10 sånne magneter. Billig og greit!! Og fikk de også før det var gått 3 uker!

Skrevet

Sjekka det nå, fikk pakken i går, og det tok kun 10 dager før jeg fikk den ene pakken, bestilte 2, men har kun fått den ene, men den var kjapp da!!

Husk på en ting: ikke bestill for over 200 kr, da blir det toll på pakken, bestill heller 2 ganger!!

Skrevet

Takk for flere tips, trodde det var norsk side jeg, da skulle det jo ikke bli toll..

Vær så snill: Er det god kvalitet på disse bildene? Står jo på websiden deres at det er det, men... hva synes du?

Skrevet

Jeg har ikke fått mine, er veldig spent!!! Har jobbet i fotobutikk, så jeg er kresen, så jeg bestilte kun halvparten av de jeg skulle ha, så ser jeg, må liksom sjekke det ut først!!

Men det var jo noen som hadde fått de, var det ikke?? Hva mener dere??

Skrevet

jeg har en svær bunke med innbydelseskort derfra og er bra kvalitet på de i allefall.

Skrevet

tusen takk for tipset, da var julekortene bestillt! jeg bestillte nettopp takkekort etter dåpen, 30 stykk og betlaer over 300 kr. og nå betillte jeg 30 julekort til 170 kr.. det er jo genialt! håpr det er bra kvalitet på de og!

Skrevet

sorry mye skrive feil, og glemte og skrive at de dåpskortene var på fotoknudsen. det er jo halve prisen her! glimrende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...