Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har de siste dagene hatt noe jeg først trodde var kynnere, men nå har jeg blitt litt usikker... Kan det være babyen jeg kjenner? Har tidligere ikke vært i tvil når jeg har kjent bevegelser, men nå har det endret seg litt. Nå kjennes det mer ut som stramninger under ribbeina på venstre side. Kjenner av og til spark i dette området også og de kan være ganske ubehagelige! Kan det være babyen har lagt seg med hodet ned og at han stikker ut rompa eller noe?
januarbaby+maibaby Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 ja det tror jeg det er! Har det helt likt jeg, og jeg var hos jordmor idag og hun sa at babyen har lagt seg med hode ned nå. er 29+5 jeg
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Når de legger seg med hodet ned så tidlig, blir de liggende sånn da, eller snur de seg fortsatt?
Athina' Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Denne lille luringen fyker rundt som en orm enda og jeg er 31+6 og han er normal str og jeg har normalt fostervann - så lille queenie dem blir ikke der nei, uff! Skulle virkelig ønske det, men datteren min rasa rundt til hodet var festa så denne lille kanonen skal sikkert gjøre det han også! :-/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Ok.. Bare hørtes slik ut på de innleggene over her..
Gjest Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Queen: Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg tidligere har kjent at han har beveget seg mye, snurra rundt og sparket på forskjellige steder hele tiden. Tenkte kanskje han hadde festet seg nå siden det kjennes så annerledes ut.. Aldri kjent bevegelser sånn før.. Nå strammer det bare hele tiden liksom.. Men er jo førstegangs så jeg aner ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå