Gå til innhold

Hehehe...

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner vist å bli litt trangt om plassen her.. For når jeg litt forsiktig dulter litt borti magen min på ene siden, kjenner hun ligger der, så er det noe som butter imot på andre siden av magen.. Hehe.. Er skikkelig pussig følelse ja... :)

Morsomt alt dette. Syns det er så utrolig at det bor noen inni der. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja sykt dette.. at det går ant at vi lager en baby inni magen våres:) Min gutt sparker å styrer når han hører søskene sine. eller når jeg leser bok til dem:) Han hører sikkert stemmene deres:) prinsen min sparker i ribb beina mine:au au det er vondt det:( men men ikke lenge igjen til jeg får se engelen min no:)

Skrevet

Åh.. Reagerer han på stemmene til søskene?? Så morsomt da. :)

Har ikke merket at hun reagerer på noen spesielle lyder eller ting jeg gjør egentlig..

Ja, det er rart at det er så nærme.. Syns ikke det er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid jeg... Tiden går så fort.

Skrevet

ja det gjør han vettu. merker det når jeg har Marcus på fanget, å når marcus prater, å Charlotte hører han oxo:) merkelig. så sparker han inni der:) artig.Han reagerer når jeg å samboeren snakker oxo. merkelig.. ja tiden har gått fort nå, januar måneden blir dryg å går sakte sikkert... men november å desember kommer til å gå fort da:) juleforbredelser å jule kos:)

Skrevet

Så morsomt da. :)

Ja, kjekt nå når julen nærmer seg. Håper bare jeg får litt energi til litt husarbeid før jul.. Og gjerne nyte tiden litt, med litt baking også.. Hehe... Godt når huset lukter nyvasket på lillejulaften. :) Har liksom ikke vært all verdens med husarbeid de siste månedene.. Bra sambo er så flink til å hjelpe til, selv om han har mer enn nok jern i ilden som han har.... Hjelper pappa på gården mye også, pluss litt oppussing før småtten kommer. :)

Godt å få rømme på hytta av og til, for å slappe av, og for å slippe å tenke på alt en skulle gjort hjemme. :-/

Dere må komme å besøke oss på hytta en gang vi er der. :)

Også må du hilse Øystein da. :)

Skrevet

ja julen er koselig:) får ikke tatt så masse jule vask i år jeg:/har lavtliggende mor kake. hadd blødninger, blødd fra mor kaken.Så håper gutten holder seg inni magen til termin dato:) så fikk streng besjed om å ikke stresse.løfte tungt. Ja sambo er flink til å hjelpe til her oxo heldigvis. så vi skal ta jule vasken sammen. jeg gjøre litt smått,mens han gjøre det meste:) hehe. Men bra samboeren din er flink da, masse å gjøre dere oxo da hele tiden. Ja kjekt ¨å ha en plass å rømme til når det blir litt for mye av det gode:) ja vi får ta oss en tur til dere når dere er på hytta igjen:) Bare du å pipe det:) skal hilse tilbake fra han her sier han:)

Skrevet

Ok. Ja, det er best å ta vare på seg selv og småttisen. :) Det er jo det viktigste. :) Jula kommer uansett den. :)

Så inne på profilen din her at dere har hatt litt problemer med å få spire igjen.. Bra den endelig sitter. Er nok en lettelse når man er kommet så langt uti svangerskapet da. Og så klart, det beste er jo om han holder seg ini der til litt nærmere termin. :) Gleder seg vel de to andre nå da tenker jeg, til å få et søsken til. :)

Skrevet

ja er ingenting annet å gjøre da nei :) ja jula kommer fort nå:) ja strevde med å lage ny spire denne gangen. skjønner ikke hvorfor.siden jeg ble gravid med en gang jeg sluttet på p-pillen med de 2 andre:) men var vel ikke meningen å få baby enda da siden jeg mistet 2 ganger?Ja er glad for at jeg har kommet så langt,uke 29 no på mandag jeg:) Har vært på 6 ultralyder oxo da:) sjekket om alt er bra å sånn, er betryggende med den ultralyden sjø:)ja han får ikke komme ut før etter jul.he he:) Charlotte gleder seg ja, men sier hun har lyst på lille søster da.siden hun har en lille bror fra før:) men det går vel bra uansett tenker jeg:) Marcus skjønner vel ikke så mye av det enda, før babien kommer ut tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...