~sjiraff~ Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Kan ikke folk gi f.. i å spørre om det da? hehe... skjønne rjo at det på ingen som helst måte er vondt ment, men ikke kult å vagge rundt som en enorm blåhval og fortelle at det fortsatt er 3 mnd igjen... ( (kjenner hormonene er i sving noen ganger... dette var innlegg jeg lo av før.. )
Meg + 2 prinsesser Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hehehe! Det har jeg på følelsen om at jeg kommer til å bli spurt om også, offamejen... Og jeg ligger litt over en måned etter deg. Ta det med et smil, og si neiida! Ikke lenge igjen nå, hihi;) Og spør de hvor lenge, så får du ta en spansk`n
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Du har jo ikke lenge igjen når du er 6 mnd på vei da Jeg var liten ganske lenge, men den siste mnd (kanskje litt lenger) ble jeg helt gigantisk! Folk som trodde jeg ventet tvillinger o.l. Ble såååå stolt jeg kunne ikke få stor nok mage hehe, vær stolt av den flotte gravidmagen din du
Monajenten Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Skjønner deg veldig godt jeg. Opplevde det samme med førstemann, og - hormoner eller ikke - det er faktisk utrolig sårende å høre, for det betyr jo at folk mener man er så stor at man ser fødeklar ut liksom.. Jeg fikk kommentar i september om at det ikke kunne være mange dagene igjen...da hadde jeg termin i desember liksom. Er sikker på at du er fiiiin, jeg:-)
~sjiraff~ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 jada, synes jo det er hyggelig å se gravid ut da.. Men snuppa så jeg jo ikke gravid ut før jeg var 7 mnd på vei... )
Tøysetipp Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Det er nok hormonene som spiller deg et puss - ja.. he he ;-) Godt du har selvinnsikt, i det minste... ! Kjenner meg igjen. Og spes dette med å 'beføle magen'.. Gidder'u lizzm..
~sjiraff~ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 Tar det med en blanding av fornuft, og dermed smil og latter, og en blanding av kjipe hormoner som jeg skjønner er på bærtur.. hehe...
prekæs Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Da jeg var i syvende mnd med minstemann, var det fremdeles noen som sa: hæ... er du gravid?.... Eh... mulig de sa det fordi jeg var så gammel, og ikke bare fordi det nesten ikke var synlig. Kremt. Men jeg gnir det inn likevel;)
~sjiraff~ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2007 ( Vil heller høre historier om noen som blir tatt for å være fødeklar kun 3 mnd på vei.. hehe..
Gjest Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Hehe... Uff ja, kjenner meg igjen der fra nå sist. Da opplevde jeg faktisk en gang da jeg var rundt uke 23-24 og få kommentaren "Ja du har ikke lenge igjen nei!" Fikk litt hakeslepp da ja. Og da jeg kom inn for å føde hadde jeg noen dager før vært til UL og fått vita at babyen var ca 4,5 kg og sa til jordmor "forresten, babyen er nok litt stor", hvorpå jordmor svarer "ja det så jeg med engang jeg så magen din, den er ikke akkurat liten" *mumle, mumle* Men de hadde jo rett da, jeg var gigantisk... Du får trekke pusten dypt og tenke at 3 mnd tross alt går ganske fort. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå