Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Gutten min på 2,5år er så redd dette barneprogrammet med spøkelser. Tror det heter U-HU eller BU-HU...Er iallefall voksne folk med mye mørk sminke rundt øynene og hvit sminke i ansiktet. Synst selv programmet ikke har noe i barnetv å gjøre. Han ba meg skru av tv, og ville sove med lyset på i dag. Er det flere som har barn som er redd for mørket? Trodde ikke dette begynte før i 4-års alderen jeg.
kem e' det som bæsja? Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Gutten vår på tre og et halvt liker det heller ikke. Han skrudde av selv mens jeg byttet bleie på lillesøster. Det er litt i overkant med spøkelsesbarne-tv om dagen. U-HU, småspøkelsene, spøkelser på små einsteins, overalt egentlig... Er veldig lei av å bortforklare sånt ved å si at de bare tuller på tv, le litt og si at det var rare tegninger osv...
***lilli*** Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jenta vår verken vil eller får sjå uhu, det er rett og slett for skummelt. Då set vi heller på ein kosleg film i barnetv-tid.
alvis Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Gutten min på 2,5 år blir også redd da han ser barnetv. Vi har kuttet det helt ut så får han se på DVD heller.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Vi har en på 2 år og 8mnd som rett og slett elsker spøkelser...
Lepje Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 U-HU er helt grusomt barneTV. Utrolig masete og elendig innhold. Ellers er det ikke uvanlig for selv så små barn å være redd for mørket. Datteren min var også redd for spøkelser, til jeg fremla spøkelser som noe veldig kjekt og spennende. Kjøpte en spøkelseslampe fra IKEA som umiddelbart ble adoptert av småen. Nå må hun snakke om dagen sin med Mr. Ghost hver kveld og sovner med ham i armene sine. "Bamse" og nattlampe i samme slengen
*3 prinsesser* Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Eldstejenten min på 3 år har en spøkelses fase for tiden. Tror egentlig ikke hun er så veldig redd dem, men hun snakker mye om dem:-) Det er for eksempel ikke noe problem å legge seg i mørke. Hun sier av og til at vi må hjelpe henne med div ting for det er spøkelser på det andre rommet, eksempelvis når hun skal på do. Men tror hun har skjønt at da kommer vi og hjelper:-) for det er ikke alltid hun sier det. Av og til gjør hun det alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå