Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Babyverden og fikk se at i dag er dagen da vi er over den "usikre" perioden! 9 av 10 barn overlever om de blir født nå..

Men forhåpentligvis holder babyen seg der inne en goood stund til ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, så kult :) sambo sin kusine fødte faktisk i uke 28 hun, så jeg har hatt det i tankene :) Er rart å tenke på at babyen i magen faktisk er "ferdig" og vil leve dersom hun skulle komme nå.. Er jo SÅÅ lenge til termin :)

Skrevet

Ja, det er veldig tidlig. Selv om de er såkalt ferdige, så er verken jeg eller babyen klare for det helt enda :)

3 mnd igjen i morgen... Uff, det er evigheter til :P Men på den andre siden så ligger jo 6 mnd bak oss. Kommer nok i målet før vi vet ordet av det :)

Skrevet

virkelig en evighet.. Er ikke mye klar vi heller, har jo ikke kjøpt vogn en gang:)

Men vi er jo laaaangt over halvveis også, ferdig med 2/3 av svangerskapet, vi flytter jo over i 3 trimester om 1 uke, og det er jo siste stopp :) Og så kommer jo desember snart, og da går nok tiden fort :) Tror det blir januar og februar som blir kjip for meg, siden jeg gikk 2 uker over termin med min første, så er sjansen stor for at jeg gjør det denne gangen også..

Skrevet

Satser på at førjulstida flyyyr :)

2 uker over?? Da har vi kommet til 23. februar!! Jeg tenker/sier at jeg har termin i begynnelsen av februar, men 23. er på slutten! Nei vet du hva, så lenge kan jeg bare ikke vente :P

Skrevet

hehe, nei jeg vil helst føde før :) Sist hadde jeg termin 1 desember, og han kom 15.. DET var kjipt det... Håper på at hun skal komme 14 jeg, så får jeg en valentines-jente :P

Skrevet

Jeg satser på 02.02.08 eller 08.02.08.

Lengre enn det er jeg ikke villig til å vente :)

Da tusler vi over til 3. trimester neste uke. Herlig :))

Ha en fin natt med magen :)

Skrevet

hehe, 02.02 har svigers bryllupsdag, så den dagen har svigermor bestilt :) God natt til dere også :)

Skrevet

Har dere egen tråd dere da! :P

Får jeg være med ell,er det bare sånn for dere som har den 09.02? Og meg med 10.02 får ikke være med? Hehehe!

Skrevet

hehe, jupp bare min og bris sin :P neida, kan få være med du Labambie :) Du føder sikkert før meg så allikevel :o)

Skrevet

Hehe! Ja,du virka ikke spes optimistisk. Du regner med å gå over?

Jeg skal ikke henge meg på denne tråden. Bare skulle snike meg inn å være ufin.. :P

Kos dere begge to!

Skrevet

I morgen er din "store" dag da, Labambie - og det nærmer seg jo midtnatt, så det får vel være greit :P

Skrevet

Regner med å gå 2 uker over ja.. Som sist. Men det blir i alle fall et februar-barn :P

Skrevet

Hva skjer i morgen da?

Humm....

Jeg er jo 27+0 i dag... Ikke sikkert du går over da,ulven!

Venninna mi gikk 2 uker over med første,og andre kom 2 uker før.. :P

Skrevet

I morgen er det din tur til å nå merkedagen som jeg og bris har i dag i følge babyverden.no: 9 av 10 overlever om de blir født nå :)

Er ikke optimist nei, kan heller ta det som en bonus dersom hun kommer rundt termin :)

Skrevet

I morgen er datoen da det er 90 % sjanse at babyen din overlever om den skulle bli født nå... Det var jo det denne tråden startet med, Bavian!

Skrevet

Bavian, rett og slett :) Haha, ja, når hun først skal snike på tråden, så må hun lese den også :P

Skrevet

Meg du kaller en bavian? Hehehehe!

Ja,ok da får vi se fram til 27+1 da.. I morra.. Neste fredag er det 3.tri for meg,en dag etter dere!! Wee! Jeg kommer jo til å være kjempeensom ett døgn...

Skrevet

Ja, det blir nok noen triiiiste timer, altså.

Jeg sa egentlig god natt for noen innlegg siden, men sier det på nytt - for nå går jeg faktisk å legger meg! :)

Natta! :P

Skrevet

Jeg skal kaste meg ut av tråden deres jeg nå.. Også skal jeg se de 7 dødsynder og legge meg.. Så får dere sove godt både ulver og briser!

p.s: jeg er ingen bavian.. :P

Skrevet

Hehe. God natt! Holder på med kveldsmat jeg, så skal ikke legge meg enda :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...