Gå til innhold

Hvilke bleier har dere tenkt å bruke da? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Pampers her :-)

Skrevet

Pampers active fit er geniale (dersom man ikke har altfor slanke barn visstnok..)!

Skrevet

pampers her også ;)

Er mere tøyelige de enn libero synes jeg. men når vi skal begynne med truse-bleier så går vi over til libero... synes de er bedre på denn fronten igjen.

Skrevet

Kommer jo an på hvordan ungen blir...

Her bruker vi libero. Det som er best til snuppa

Skrevet

De fra Lidl, synes de er kjempe bra! Sønnen min har brukt de i over ett år og ikke hatt en eneste lekkasje:) så har de en sånn stripe som blir blå når bleien bli våt, så man slipper og åpne å ta av bleien for å sjekke om det er på tide med ny:)

Skrevet

Er veldig fornøyd med Libero, kommer nok til å bruke det på nestemann også. Hvis de ikke fungerer, får jeg heller prøve noe annet. Syns pampers minner om saba-bind og de lukter så intenst tiss.

Skrevet

Brukt kun libero på lillegutt. Prøvde pampers, men det ble bare lekkasje. Libero har vi vært kjempe fornøyd med.

Kommer til å bruke det til nestemann å. funker de ikke prøver vi noe annet.

Skrevet

Tror jeg skal bruke libero når den tid kommer. :)

Skrevet

Her brukte vi pampers den første tiden (tiden med newborn bleier), de tok best opp all den bløte bæsjen som kom! ;-)

Når den ble litt fastere og jenta ble større gikk vi over til libero, syntes da at pampersen ikke ble bra nok. Nå bruker vi libero og lidl bleier (jenta er 15 mnd), og begge deler er flotte! Kjøper de store libero pakkene de har på rema, mener å huske at det da blir 1,32 pr bleie, men lidl er jo enda billigere!

Skrevet

Libero...alltid

Skrevet

de fra lidl her også,har hørt så mye bra om de+de koster halvparten:)

Skrevet

Veldig fornøyd med både Pampers & Huggies her ... kommer til å fortsette å bruke de til nr 2

Skrevet

Blir Libero her, har fire små fra før og det er det merket JEG har vært mest fornøyd med :-)

Skrevet

Vi har brukt Libero til førstemann, og har vert veldig fornøyd med de. Så kommer sannsynligvis til å fortsette med de til nestemann også.

Skrevet

Har tenkt å prøve libero først i alle fall. det er vel enkelt og greit fordi det er det mamma har brukt til søskenene mine:)

Skrevet

Kommer an på størrelsen til barna det. Eldsten her var smal rundt baken, og hos han brukte vi Pampers hele veien. Minsten var litt rundere, så hos han brukte vi Libero først, til han var stor nok til å bruke Pampers Active Fit. Nå er han ganske stor, så vi bruker også First Price sine up&go innimellom, de funker også bra her.

Men alt kommer an på barnets form, det er noe man må prøve seg frem, ikke noe man bestemmer seg for på forhånd.

Skrevet

Jeg bruker libero, og er strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...