MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvor mange av dere her inne er gravide etter IVF/ICSI her inne? Og hvorfor har dere trengt hjelp? Vi har nettopp vært til utredning hos privat gyn, og fått beskjed om for mange umodne svømmere hos sambo. Så hvis ikke neste prøve ser bedre ut, så blir det henvisning til Haugesund i januar...
camosilla Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 icsi her... gravid i uke 31. samboer har hatt testikkelkreft. derfor
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Tusen takk for svar. Tror vel det er ICSI som blir mest aktuelt for oss også så vidt jeg har forstått. Hvordan var prosessen? Tok det lang tid før dere lyktes? Og hvor ble dere behandlet? Har så mye jeg lurer på, du må bare la være å svare dersom du synes det er for personlig:)
Sunniva78 har to små Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hei! Jeg er gravid ved IVF, på fryseforsøk. "Diagnosen" er endometriose, derfor trengte vi litt hjelp... Det er en tøff prosess, men de aller fleste lykkes til slutt, og da er lykken fullkommen:-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Så gøy med litt positive svar, gratulerer så mye med graviditeten til dere begge to:)
Bompimamma:) Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 ICSI her også. Samboeren min har også hatt testikkelkreft. Er drøyt 10 uker på vei nå. (SÅ krysser fingrene hver dag) Føler selv at jeg burde vært mye lenger på vei siden kroppen min har vært i ulage på grunn av hormoner siden mai. :-) Hos oss gikk det på andre forsøk, og kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd med det. Kan skrive under på at det er en tøff prosess, men det er så absolutt verdt det nå som jeg vet at jeg har en liten en med dunkende hjerte inne i meg. Lykke til med alt du har foran deg...
Bompimamma:) Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Har du forresten vært inne på forumet for assistert befruktning? Mye informasjon og god støtte der inne. :-)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 IVF her. Har PCOS.. så vår sjangse var ganske liten på egenhåd. Utrolig flott at tilbudet fins
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Hei. Jeg er også gravid i uke 18 ved ivf fryseforsøk. Vi ble gravide på første fryseforsøk og er veldig lykkelig for at vi lyktes så fort. Jeg har en tett eggleder + litt endometriose og samboer har hatt litt ustabil kvalitet på sine svømmere. De kunne ikke si at vi ikke kunne lykkes på egenhånd, men siden vi ikke orket mere venting satset vi på ivf. Og er i dag veldig gla for det. :-) Gleder oss villt til babyn kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå