Gå til innhold

Hva på Barnetv liker deres småttiser aller best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg rett når jeg sier Små Einsteins og MikkeMus Klubbhus er en gjenganger? :) hehe mini elsker dette. UHU er det han liker minst..da går han fra tven hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..Da er det akkurat samme som her! Må bare plusse på apekatten nils over favoritter.

Skrevet

Akkurat samme her :-) Det de sender på søndagene gidder de nesten aldri å se på, mens lørdagsbarne-tv pleier å fenge.

Skrevet

Samme her, Små Einstein, Mikke Mus Klubbhus og nysgjerrige Nils.. :o) Jubalong ser han og på, selv om mammaen hans syns det er drit dårlig.. :o)

Skrevet

UHU er ikke noe gøy, da vil hun slå tv av. Ellers tror jeg det meste er populært, med unntak av Arild og den usynlige byen (eller noe i den duren).

Skrevet

Nils, små einsteins og mikkes klubbhus er store slagere hos tulla som blir to i januar...:) Uhu er minst populært.

Må legge til at hun elsker introen og avslutningen til barne-tv også. Vinker hei og hadet hver gang!:)

Skrevet

små einsteins og nysgjerrige nils er veldig populært :-)

Skrevet

Kim possible

Sabrina

Thomas toget

byggmester bob

;-)

Jo og lazy town :D

Skrevet

Min har pluttselig fått interessen for tvn og digger lazy town og små einsteins ;P

Skrevet

Mikke mus klubbhus helt klart!

Skaffet oss Rikspakken for et par mndr siden. Der går jo Mikke Mus Klubbhus hver dag, så vi har spilt inn en hel kassett med det. Kjekt å ha på en regnværsdag :o)

Skrevet

Små einsteins og mikke mus klubbhus her også ja.

Hun liker ikke Stanley da, da er det pappa sin tur til å se på TV (viktig å dele nemlig.. hehe)

Skrevet

Jepp, Små Einsteins er favoritten her - Mikke Mus klubbhus liker han også godt. Ellers er Elias en stor favoritt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...