Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Har jeg rett når jeg sier Små Einsteins og MikkeMus Klubbhus er en gjenganger? hehe mini elsker dette. UHU er det han liker minst..da går han fra tven hehe
LegallyBlond Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hehe..Da er det akkurat samme som her! Må bare plusse på apekatten nils over favoritter.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Akkurat samme her :-) Det de sender på søndagene gidder de nesten aldri å se på, mens lørdagsbarne-tv pleier å fenge.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Samme her, Små Einstein, Mikke Mus Klubbhus og nysgjerrige Nils.. ) Jubalong ser han og på, selv om mammaen hans syns det er drit dårlig.. )
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 UHU er ikke noe gøy, da vil hun slå tv av. Ellers tror jeg det meste er populært, med unntak av Arild og den usynlige byen (eller noe i den duren).
flypapir Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Nils, små einsteins og mikkes klubbhus er store slagere hos tulla som blir to i januar... Uhu er minst populært. Må legge til at hun elsker introen og avslutningen til barne-tv også. Vinker hei og hadet hver gang!
Lille Ollebolle Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 små einsteins og nysgjerrige nils er veldig populært :-)
Gjest_1001 Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Kim possible Sabrina Thomas toget byggmester bob ;-) Jo og lazy town
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Min har pluttselig fått interessen for tvn og digger lazy town og små einsteins ;P
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Mikke mus klubbhus helt klart! Skaffet oss Rikspakken for et par mndr siden. Der går jo Mikke Mus Klubbhus hver dag, så vi har spilt inn en hel kassett med det. Kjekt å ha på en regnværsdag )
~sjiraff~ Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Små einsteins og mikke mus klubbhus her også ja. Hun liker ikke Stanley da, da er det pappa sin tur til å se på TV (viktig å dele nemlig.. hehe)
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Jepp, Små Einsteins er favoritten her - Mikke Mus klubbhus liker han også godt. Ellers er Elias en stor favoritt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå