Gå til innhold

Min historie! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele begynte 8. November kl 05.00. Jeg våknet av en enorm tissetrang, og gikk på toalettet.

Jeg fikk tømt blæra, og kjente at tarmen også var full, men der sa det stopp.

Jeg gikk derfor og la meg igjen, og våknet på nytt kl 09.00 av samme grunn. Blæra ble tømt, men ennå ville det ikke komme ut noe bak, FRUSTRERENDE!

Klokken 11.10 orket jeg ikke ligge i senga lenger, og sto opp.

Måtte ikke like mye tisse, men fikk nå ut litt, og prøvde INTENST å få gjort nummer to, men neiiiiiida!

Gikk ut til sambo i stua, og skravlet litt med han. Lagde meg frokost. Et stort rundstykke med nugatti, og et stoort glass melk, nam nam.

Ble sittende å glo litt på tv før jeg bestemte meg at nå var det på tide å sette inn nådestøtet!

Satte meg på potta, og var bestemt på å ikke gi meg uten kamp.

Begynte rolig med noen lette små press, men skjønte fort at her måtte det mer kraft til.

Plasserte håndflatene i veggen på hver side av toalettet og presset det jeg kunne. Prøvde å puste mellom pressene for å få mer kraft, og etter 10 laaange minutter så ENDELIG!

Klokken 11.57 kom det ut. Aner ikke vekt, lengde og omkrets, men vil tro den var større enn de fleste. Og jeg kom heldigvis helskinnet gjennom situasjonen med bare en liiiten rift som ga minimale blødninger i åpningen!

HURRA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. *ler så jeg rister*

Gratulerer så mye!! =)

Skrevet

Ha ha må le jeg også! Det var dagens story

Skrevet

Hahaha, steinbra!

Skrevet

Haha! Utrolig bra!! :)

Skrevet

Måtte lese den 2 ganger FØR jeg skjønte den **blond**

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hahaha..., tøff utdrivningsfase der ja=P Artig!!! Sånn er det å være på tjukken=)

Skrevet

Ufattelig bra! Jeg ler så jeg griner! Hi-hi-hi-hi!!! Jeg får bare sminke meg på nytt.....! Denne bare MÅ jeg spre rykter om!

Skrevet

Hahaha,fantastisk! Gratulerer med den "lille" ,HI:-)

Skrevet

Kjenner meg igjen, ja. Inklusive stønnelyder som får mannen min til å komme og spørre om alt er ok der inne?

*skrattler*

Skrevet

Regner med det var stor lykke da du fikk lagt den lille på brystet..

*knegg*

Skrevet

Hahahahaha!!! Gratulerer! Må si jeg kjenner meg igjen. Hver tur på toalettet har blitt som en fødsel. Må ta av meg alle klærne før jeg setter igang fordi jeg svetter så fælt(:

Skrevet

denne er så bra at jeg bare må dytte litt i den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...