Gå til innhold

en uke til IKM men...har disse symptomene --->


Anbefalte innlegg

Skrevet

- kvalme på morgenen og ettermiddagen.. (dette gir seg når jeg får i meg mat...dette er IKKE vanlig for meg)

 

- svimmelhet som kommer og går

 

- løs og hard avføring om hverandre

 

- stikking/spenning på venstre side v/lysken (særlig på morgenen/formiddagen)

 

- oppblåst mage...føler den står rett ut!...går rundt og holder den inn merker jeg...

 

 

...er vel litt tidllig å teste...er en uke til IKM...

 

...men har testene klare...var på apoteket i sta' =)

 

Noen som har de samme symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ikm om en uke,og har disse symptomene:

-Vondt i korsrygg,og nedover beina

-går ofte på do

-hodeverk

-veldig trøtt

-stikking nede på venstre side,på formiddagen her også..:)

 

Vi får håpe det er noeidisse symptomene da, at det ikke bare er innbilning fra vår side..;)

Jeg har også testene klare!:) Bra jeg skal vekk i helgen, da kan jeg ikke teste!!;)

Skrevet

I tillegg har jeg fått litt kviser (noe jeg aldri er plaget med...)

+

Vondt i korsryggen, som kommer og går...

 

Ja, får håpe det er noe i dette =) Jeg driver også å temper...og såvidt jeg kan "synse", er det ikke noe der som tyder på at jeg er gravid... MEN, det er jo en hel uke (en liten evighet) til IKM.

 

God helg =)

 

Lykke til *lyckliga gatan*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...