petronella_78_med spire =) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 - kvalme på morgenen og ettermiddagen.. (dette gir seg når jeg får i meg mat...dette er IKKE vanlig for meg) - svimmelhet som kommer og går - løs og hard avføring om hverandre - stikking/spenning på venstre side v/lysken (særlig på morgenen/formiddagen) - oppblåst mage...føler den står rett ut!...går rundt og holder den inn merker jeg... ...er vel litt tidllig å teste...er en uke til IKM... ...men har testene klare...var på apoteket i sta' =) Noen som har de samme symptomene?
Brillemamma Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har også ikm om en uke,og har disse symptomene: -Vondt i korsrygg,og nedover beina -går ofte på do -hodeverk -veldig trøtt -stikking nede på venstre side,på formiddagen her også.. Vi får håpe det er noeidisse symptomene da, at det ikke bare er innbilning fra vår side.. Jeg har også testene klare! Bra jeg skal vekk i helgen, da kan jeg ikke teste!!
petronella_78_med spire =) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 I tillegg har jeg fått litt kviser (noe jeg aldri er plaget med...) + Vondt i korsryggen, som kommer og går... Ja, får håpe det er noe i dette =) Jeg driver også å temper...og såvidt jeg kan "synse", er det ikke noe der som tyder på at jeg er gravid... MEN, det er jo en hel uke (en liten evighet) til IKM. God helg =) Lykke til *lyckliga gatan*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå