Gå til innhold

dere som er 100% alene

Gjest BigMama og februargutta

Anbefalte innlegg

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

åssen er det med "fri" hos dere, her er det LITE!! blir slitsomt og ha 2 så aktive gutter hele tiden,har desverre liten familie med dårlig kapasitet, merker sååå at jeg har lyst på lappen og bil nå!!..hehe.. åssen har dere det da?

flere som blir smålei seg når dere ser pappan koser seg med barna? blir så lei meg på en måte..

uff! så sterke vi er :) er ikke lite vi må gjennom nei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hjemme med to små i 4 år. Fra minste var 8 mnd og eldste 3 år. Tok lappen etter 2 år og fikk en ny verden. Og noen flere kg :)

Faren hadde ikke barna annet enn om jeg skulle ut en liten tur en kveld, så på 4 år hadde jeg 8 helger fri. Men det ble en vane det også egentlig. Men ble jo litt lite sosial da.

Skrevet

jeg er 100% alene. faren vil ikke ha kontakt, og i begynnelsen syns jeg det var veldig synd, men nå nesten tre år etter er jeg egentlig bare glad for det. jeg får både kosen og strevet. slipper å se på at han kommer og henter henne og bare får kosen mens jeg sitter igjen med strevet og hverdagen. For å få litt tid til meg selv innimellom betaler jeg ei som jobber i barnehagen til å ha henne hver 6. helg. Dette fungerer veldig bra, selv om det blir dyrt innimellom. snuppa koser seg masse når hun er der for da vet hun at mamma er i mye bedre form og har mye mer overskudd når hun kommer tilbake. Man klarer alt bare man er innstilt på det. Men ja, det er slitsomt til tider, spesielt rundt eksamen og praksisperioder. Mi er også veldig aktiv og det er viktig at det skjer noe hele tiden. Jeg har lært meg at jeg må ta vare på alle de gode stundene og bare glemme de dårlige.

Skrevet

Her er det nesten ikke samvær med far, og de få gangene de sees er det under tilsyn av meg. Kun et par timer. Dette er en lang historie, bf har en del problemer osv.

Heldigvis har jeg familie i nærheten. Mamma stiller opp så godt hun kan, men hun jobber jo 100% og kan ikke så ofte. Ellers passer faren og søstra mi han et par timer hvis jeg skal noe. Gutten min også ganske aktiv, noe som fører til at verken mormora eller bestefaren hans har helse til å ha han så lenge adgangen. Men han er jo på overnatting hos mormor av og til, litt fri blir det. Er vel ikke av dem som er verst stilt, siden jeg har familie her. Kunne gjerne hatt mer barnefri, vuderer å søke avlastningshjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...