Gå til innhold

Hvor mange % av norges befolkning jobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? I dag tror jeg det var få folk på jobb i Mosseregionen.

Jeg er enda i sjokk over trafikk korken som ble fra ca kl 10 i formiddag forde Rygge Storsenter åpnet kl 11. Det var kø sikkert en km i hver retning. Sentret var garantert fult forde det var ikke en ledig parkeringsplass å se.

Er det rart vi betaler mye skatt...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo rekordlav arb.ledighet for tiden, så det er ikke godt å si. Men husk at mange jobber skift og turnus vettu og alle vil jo ha med seg åpningen av et nytt senter :o)

Og hva gjorde DU der da? hehe..

Skrevet

Ca 50% av de mellom 15 og 74, som av en eller annen grunn er aldersgruppen man bruker å operere med når det kommer til sysselsettingsstatistikk.

Jeg synes ikke vi betaler så mye skatt, jeg.

Skrevet

Jeg var en tur i banken, postkontoret og innom mc avd vår....Fy F så mange biler og folk...hehe Ja, det kom sikker folk fra nær og fjern for å sjekke ut det nye sentret.

Jeg sendte min mor, jeg... Fikk tak i 2 stk Helly Hansen parkdresser i str 110 og 116. Så har vi høst/vår dress i 2008 og kanskje litt i 2009 også.

Skrevet

Såpass ja.... de var nok alle i Mossregionen i dag...hehe Tror faktisk det var mer kork i dag enn på 17 mai.

Nei, ikke så mye, men nok....hehe

Skrevet

Vi har en arbeidsledighet på omtrent 2% om dagen, noe som skal sies å være naturlig ledighet og så godt som umulig å komme under.

Så av den arbeidsdyktige gruppen som er iregnet i statistikken er jo da 98% i arbeid. Men ikke alle disse jobber hver dag, ikke alle jobber på dagtid, noen er i permisjon og regnes ikke inn i statestikken osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...