**geisha**06♥08 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Skal gå til innkjøp av en fitnessball, som jeg kan sitte på å se på tv på kvelden... Da må man knipe litt, samtidig som man får stabilisert og styrket bekken og rygg... KNIP KNIP;)
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Nope...Er veldig slapp på det området...hehe... Får vel starte nå..Veldig lurt... *knipknip*
glad i mange barn Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 dårli her oxså,men er lurt å tenke på det,det sies at man ellers "lekker" når man blir eldre........ uff uff tena lady....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Æsj, nei Er ikke flink i det hele tatt..... Men kniper som en gal, hver gang noen nevner det i en tråd ;o) Så takk for påminnelsen :)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Tja.... Er flink sånn nå og da når jeg husker det! hehe......
Måånestråle Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Nei, jeg er ikke noe flink til å knipe, men jeg gjør det hver gang jeg ser en tråd om det her inne. Så fortsett å minne oss på det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå