Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vår lille gutt, våkner til om natta, og bare griner, ingenting som hjelper. I kveld har han hatt grønn forholdsvis hard avføring, men i veldig små doser. ANdre som har tips/erfaringer?
pimpernell Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 For å unngå hard avføring kan du gi ham maltekstrakt. Start med bare litt i begynnelsen for å se hvordan det påvirker avføringen. For å unngå luftsmerter kan du gi han fenikkel-te... Oppskrift: 1/2 liter vann 1 ts fenikkelfrø (får du kjøpt på apoteket) Kokes godt opp, trekkes og avsiles etter 5 min.Kan lagres i kjøleskapet i 2 døgn. Du kan enten gi to ts før hvert måltid, eller ha det oppi flaska om du gir mme. Jeg har 10-30 ml oppi hver flaske, alt etter hvor mye mme jeg lager. For akutt smertelindring kan du gi et par ml sukkervann, feks med en engangssprøyte. Sukkervannet lager du ved å røre ut to ts sukker i lunkent vann. Dette har i værtfall hjulpet vår lille gutt, som var veldig plaget med luftsmerter før. Håper det kan hjelpe dere og!
Søskendrøm<3 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Du kan også gå til fotsone eller kiropraktor. Hjalp hos oss. Når jenta mi har luft i magen, så legger jeg henne på magen og holder rompa igjen nede, sånn at hun får presset ut luft.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Mitt absolutt beste tips er bæresjal! Gutten vår slet veldig med luft når han var mindre, men i sjalet fikk han opp alle rapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå