Gå til innhold

Fikk en herlig god nyhet i dag! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann snakket med sjefen og fikk vite at lønnen blir økt med 10% + at han får en julebonus på 20 000 kr!!!!! Gjett om vi er glad da? :-) Nå havner han på en ganske så god årslønn (ca 420 000 kr, det er bra i mine beskjeden øyne, hehe...) og med meg som fortsatt er student kommer det veeeeldig godt med! Blir faktisk noen tusenlapper ekstra i måneden dette for oss. Måtte bare dele det! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!! Så bra da! Da blir det jul i år oxo... hehe... =)

Skrevet

Så kjekt:o) Alltid greit med ekstra penger, ja;o)

Skrevet

Ja, sier ikke neitakk ;-) Gleder meg helt sinnsykt til å få jobb selv også med tanke på økonomien, da vil vi for første gang (og aller første gang i mitt liv) faktisk ha romslig økonomi. Klarer ikke helt å se det for meg engang jeg.... Tenk å kunne kjøpe seg klær, gå på kino ol en gang i blandt uten å ha dårlig samvittighet av den grunn! Og reise på ferie! *drømme*

Skrevet

Ja, penger har mye å si...om en vil at det skal det eller ikke;o) Husker selv hvor deilig jeg syns det var å få jobb da jeg var ferdig med de evinnelig lange studiene...plutselig hadde jeg penger selv i stede for å måtte "tigge" hos samboer:o) Ikke minst deilig å kjøpe seg nye klær uten å "spørre" først;o) Har alltid hatt det romslig da samboer tjener bra, men det kan likevel ikke sammenlignes med å tjene sine egne penger;o)

Skrevet

Åååå gleder meg masse! :-) Nå har jeg jo jobbet litt her og der innimellom da, men ikke fast og ikke med god lønn. Nå har vi felles økonomi, så jeg føler aldri trenger aldri å "spørre" før jeg kjøper noe til meg selv, er mer at jeg vet at økonomien generelt er litt stram og jeg derfor får dårlig samvittighet dersom jeg bruker noe på meg selv dersom jeg virkelig ikke trenger det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...