Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 For i faen helvetes forpulte jævla kondomglye fitte drit faen helvete FAEN FAEN FAEN FAAAAEN Der røyk tåa, spraka den inn i dørstokken. Jævlig vondt. Ikke noen trøst å få fra hannkjønnet heller "Hva er det som feiler deg egentlig, du klarer jo ikke å gå uten å slå en kroppsdel inn i ett eller annet" Joda, det skjer noen ganger for dag. men det er jo vondt for svarte!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 hehe, stakkars!! veit kor vondt det er ja..
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ja, så jævlig også det. Men ikke så ille som i forige leil. vår. Vi hadde 120seng, og jeg lå innerst intil en murvegg, våkna hver morgen av at jeg snudde med litt raskt og dermed klaska trynet inn i veggen. Sinnsykt utrivel måte å våkne på.
KariMari Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Aooooo:-( Jeg brakk tåa i senge-enden for et år siden eller no´. Minstemor holdt det litt om nettene, og jeg var stuptrøtt. Subba som vanlig tilbake til senga, og "KNEKK" sa det.....Faen så vondt det var! Mannen våknet av at jeg banna og svor ned i puta mi. Så var det nedising, og å ta tida til hjelp...:-( Kunne ikke gå med vanlige sko på evigheter! Er vondt å slå tåa. Føler med deg Malin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå