Lilly 79 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Mange års te-drikking har gjort at jeg har fått gule tenner. Noen som har bleket de med noen av de hjemme-blekemidlene man får kjøpt, og ble du fornøyd? Isåfall, hvor fikk du tak i det?
prekæs Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har skinner laget hos tannlegen. For flere år siden. Fylles med blekemiddel og brukes om natten. Kjekk å ha og virker perfekt. Har du først skinnene, så koste blekemiddel ca 300 kr tuben. det holder med et par tuber til en 5 -6 dagers kur. Skinnene kostet 1500 for stykke. Det er som sagt, for noen år siden. Et blendahvitt smil fra
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Har prøvd diverse "blek-hjemme" produkter men ingen av dem har virket på meg. Er også ivrig te-drikker, hehe, så mine er også gule. Jeg var hos tannlegen på tirsdag og fikk tatt avtrykk av kjeven for bleke skinne som jeg skal bruke hjemme. Det var spinndyrt men jeg håper det er verdt pengene! Det kostet 1800,- pr. kjeve og det er inkl. blekemiddel og tilpassing/opplæring i bruk. Skal tilbake om ett par uker og lære hvordan det skal gjøres. Disse skal ifølge tannlegen holde i maaaaange år, han hadde ei dame på 80 år som hadde glemt igjen sine på ovnen så de smeltet men da hadde hun hatt dem i tolv år, hehe... Men om du passer på dem skal de visst holde i det uendelige. Blekemiddelet koster 200,- når det er tomt men det varer visst i flere år. Blir spennende å se hvordan det funker!! )
Lilly 79 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Ok:-) Det er jo dyrt å kjøpe på nett også, og det hadde jo vært for jævlig om det ikke funker.. I og med at jeg har tannlegetime den 14, snakker jeg med tanlegen istedet:-) Takk for svar, jenter!:-)
prekæs Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 En ting til. Det er overtenna du smiler med. (tipper jeg) Jeg kjøpte skinne oppe først, er ikke sikkert du trenger nede. Hvis du ikke smiler med undermunn da:)
Lilly 79 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Nei, jeg tror ikke de vises så godt.... Underkjeven altså:-) Men for selvfølelsen sin del, kan det sikkert være greit å ta de nede også.. Ekkelt om de i overkjeven blir hvite og pene, så vises litt av de under, gule som hamstertenner, liksom:-) -Eh, nei jeg har IKKE bleika tennene, er bare stor forskjell på de nede og oppe... LIKSOM:-)
MissAntrop Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Jeg vant en auksjon på QXL av ei som driver med tannbleiking (salong på Grünerløkka). Veldig fornøyd, men det var kjedelig....
ape Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Jeg gjorde på en sånn skjønnhetssalong. Det virket IKKE. og det gjorde så jæ....vondt etterpå. iset i tennene i ett døgn . kunne ikke gå ut i kulda, kunne ikke se på jern og alluminiums ting uten at jeg fikk vondt i kroppen. hehe.... Skal prøve hos tannlegen neste gang Støpe skinner som jeg kan bruke hjemme. ,. Han sa at han trodde det kom til å funke. Tannlegen har også midler mot intens ising hvis det oppstår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå