Gå til innhold

Dere som har tatt bilde hos fotografen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått alle bildene på cd til odel og eie??

jeg har fått med alle bildene hjem for å bestemme meg for hvem jeg skal ha på veggen og i album....men jeg kunne godt tenke meg å ha de på cd også slik at jeg selv kan fremkalle helt vanlig 10x15 bilder til å ha i fotoalbum, vanlige rammer på veggen etc. koster jo flesk å fremkalle hos fotograf alt en vil liksom....

hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er du gal? Det taper de jo på. Den cd'en må du isåfall betale FLESK for... :-(

Skrevet

Glemte å si at vi betalte for å få 20 bilder i et album. Fy faen, så dyrt det var! Dritt.... Har lyst å forstørre bilder, men det koster jo skjorta, det også. Og bilder på cd kan vi bare glemme, for det ville blitt like dyrt, vil jeg tro. Men vi har scannet inn de 20 bildene så vi har dem på PC'n allikavæl.

Skrevet

ja det går jo å scanne dem.....uff, dritt at man ikke kan fremkalle vanlige bilder hos fotografen. koster jo flere hundre kroner å bare femkalle ETT 10x15 bilde....bare pga den ........lamineringa!!! det irritererer meg veldig!!

Skrevet

CD'en hos Fame tror jeg koster 4,700 for aa faa til odel og eie.

Skrevet

jeg kjøpte cd`n fra FAME - er superfornøyd. spurte de om jeg hadde fri bruk av denne og det har jeg. men bildene er i dårligere oppløsning slik at man ikke kan blåse de opp. jeg har fått kjepe fine bilder i 15x20- som jeg sendte inn over nett og fremkalte matte, så det ser ut som de er fått fra fotografen. var 44 bilder på cd`n jeg kjøpte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...