Gå til innhold

Hold en ullboddy inntil kinnet og kjenn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikker på at den ikke klør på kroppen til de små??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Bruker selv av og til ullundertøyet av samme merke som 5 åringen bruker og det klør overhode ikke :-) Men, 3 åringen med atopisk eksem kan ikke bruke disse klærene da...

Skrevet

Vi lurer litt på dette om jenta vår reagerer litt på ull. Hun er bare 1 uke, så vanskelig å lese henne enda, men hadde ullbody 2 dager og var så urolig og sutrete. Fikk på seg bomull og var mye mer rolig de neste dagene. I dag tok vi på henne en liten jakke i ull som kjennes veldig myk ut og hun var urolig hele formiddagen. Av med den og alt ble mye bedre. Andre som erfarer dette, kanskje det bare har vært tilfeldig, vi lærer henne forsatt å kjenne.

Skrevet

Jeg bruker faktisk samme ullbody som pjokken og det er ikke kløete i det hele tatt. Her sverger vi til ull men andre må gjøre som de vil

Skrevet

Jeg bruker selv ull og det klør ikke i det hele tatt...

Skrevet

Hvilken ullbody har du da HI?

Mine klør ikke mot kinnet mitt. Janush (eller hvordan det skrives)

Skrevet

H&M,og Tom og Trine. Hm,må vel kjøpe Janus sin da.

Skrevet

Jeg synes ullbodyene til Janus og Joha er kjempemyke og gode. Og de ull-bomull klør i alle fall ikke. Men har en ullnattdrakt, usikker på merke, som jeg ikke er helt fornøyd med, synes den er litt mer "stikkende".

Skrevet

Det er stor forskjell i kvalitet og jeg tror kanskje at de rimeligste kan stikke og klø litt. Man får hva man betaler for når det gjelder ulltøy tror jeg. Til deg som lurer på om babyen reagerer: Kanskje hun gjør det, men kan det være at hun har blitt for varm bare? Min blir veldig irritabel og urolig når hun blir varm, og det blir hun lett. Hun er ingen frysepinn og trives med å være lettere kledd enn mange andre babyer.

Skrevet

Jeg bruker ikke 100% ull body på prinsessa, fordi jeg synes de ikke kjennes noe behaglige ut. Derimot kjøper jeg bodyene de har på cubus, som er 100%bomull innerst og 100% bomul ytterst.

Skrevet

Det er jo det som er fordelen med ull, da, at temperaturen reguleres. Man kan t.o.m. "kle ut varmen" om sommeren med ull.

Skrevet

Synes ull som også har silke i seg virker snill mot huden til gutten min hvertfall..han har atopisk eksem.. må være de tynnere plaggene da, som ikke er for tette eller som klør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...