perla... Skrevet 8. november 2007 #26 Skrevet 8. november 2007 har aldri hørt om en alenemor med 3 små barn som tar utdanning i ambulasensjåføryrket..
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 8. november 2007 #27 Skrevet 8. november 2007 hvorfor er alle så negativet til alt vær litt posetivet til andres ønsker.. Altid noen som mååå rakke ned den ene eller andre veien.. Lykke til sier jeg bare.. Er dette noe du virkelig vill så klarer du dette om du har 4 eller 20 barn:) Stå på
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. november 2007 #28 Skrevet 8. november 2007 Ok, venninna mi måtte nemlig ha den for å kunne kjøre der hun tok utdanningen.
M@mm@ til mine barn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #29 Skrevet 8. november 2007 Hei stripete ullsokk prøve igjen Kan du fortelle noe om de fysiske og psykiske belastningene ? Gjerne på PM.. om du ikke vil legge det ut her.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. november 2007 #30 Skrevet 8. november 2007 Jeg har alltid drømt om å bli det og da jeg gikk i 1klasse på helse og sosial vurderte jeg sterkt å gå det men droppa det pga at den utdannelsen lå så langt unna og jeg ville ikke flytte så langt unna når jeg bare var 17år. Var nok fornuftig av meg å ikke bli det siden jeg nå er plaget med dårlig rygg men er så enig med deg, gud for et spennende yrke Stå på Du klarer det sikkert!! Er jo bare å prøve og går det ikke så går det ikke. Du har sikkert noen som kan hjelpe deg med barna på kveldstid Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå