Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei du:-) Har tenkt å vente til søndag, da har min kjære bursdag:-) Var for å sjekke om TR hadde kommet nå, og det var en liten,liten flekk av tynt friskt blod:-(:-( så da kommer ho vel snart:-(:-( Lykke til med testing du da, spennende.Krysser fingrene for deg;-) *klem*
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hvordan går det? Har det kommet noe mer blod? Skal kjøpe test på vei til jobb i dag, men er sikker på at i det øyeblikket jeg har punget ut 130 kroner for testen, så kommer nok de første bloddråpene her også...
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Her har "hele" tanta kommet:-( Så da går vi over i 3pp... Satse på det klaffer neste mnd, men orker ikke finne ut så mye av når EL er og sånn...blir helt GAAAL;-) Hvordan er det med deg a? Lykke til videre hvertfall, håper spira sitter for dere;-) *klem*
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Så synd da! Men det er bare å prøve videre, til slutt klaffer det:) Jeg blir litt skjelven når jeg tenker på at jeg skal teste i morgen tidlig... Fikk menssmerter da jeg var på vei til apoteket, og var sikker på at ting kom til å gå akkurat slik jeg hadde forutsett! Måtte snike meg inn på doen på burger king etterpå for å sjekke:p Men ikke no blod da, og det er det fortsatt ikke.. Så hvis ikke tanta kommen snikende i løpet av natta, så blir det testing i morgen.
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 hei igjen:-) Har rekt å svare deg på de andre innlegga alt jeg, men ser jo der at det ble POSITIVT:-) Gir meg morivasjon at det klaffer en gang for oss og;-) Hehe, måtte le da jeg leste at du måtte innom doen på burger king...holdt på sånn siden tirsdag, da jeg hadde IKM...hehe. Lykke, lykke til videre med alt spennende som skjer i magen din;-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå