Monajenten Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Her er listen over alle som er påmeldte: 1. Mullebrud 21.juni.08 2. Monajenten 3. Lineberta 4. Intensity 5. Simsone 6. Simsone sin venninne muligens 7. Hey! L@mel@ med spire nr 4 8. Sigrun, nabojenta til L@mel@ 9. wonderFull (med forbehold, men melder meg av innen datoen om jeg ikke blir med....) 10. wonderFull sin venninne (muligens) 11. Salaten og Lykketrollet 12. Salaten og Lykketrollet (forsøker også å få med en venninne.) 13. Kattepusen purrrfekt (Aka utakknemlig bitch så dere vet hvem jeg er ) 14. Princess Eleanor Er det noe som mot formodning ikke stemmer?
Mulle :) Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Men skal vi komme med noen ønsker til hvor forlk vil gå etterpå????
Monajenten Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Vi kommer aaaaaldri til å bli enige om samme sted. Meg og Line vil på Downstairs;-)
Avisa Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Hvor skal dere på julebord da??? Hilsen importert strilabrud PS - Mona du vet hvem jeg er fra gammelt av... Du har meg på MSN
Monajenten Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Oi, har jeg??? Kuuuult:-D Har lest på profilen din, og syns den er sååå kul, digger det med Avisa:-D Meen jeg er ikke helt sikker på hvem du er da:-s Årets julebord blir på Egon Bristol:-)
Avisa Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Logga meg akkurat på MSN men du var ikke der Ved siden av navnet mitt står det "slappfisk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå