Gå til innhold

Hvor mange skal til Thailand i nov/des?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise 10 desember fra gardermoen! Har med oss ei lita jente på 18 måneder!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er en familie som skal reise 17 november:)Hvor skal dere i Thailand?

Skrevet

Vi skal også reise til Thailand, men ikke før i februar. Da er jenta vår 4 mnd og vi skal være der en måned! Gleder oss masse og er spente på flyturen og hvordan hun liker seg i varmen.

Skrevet

Vi skal-))) Vi reiser 7 desember fra Gardermoen. Har med oss fire barn som er 12,10,5 og 15 mnd gamle. Jeg gruer meg litt til flyturen, da den kan bli en prøvelse for minsten. Lurer også på hvordan hun takkler varmen.

Skrevet

For de fleste går det bedre enn foreldrene hadde fryktet på forhånd tror jeg. Jeg var selv i Thailand under tsunamien i 2004 og av den grunn reiste jeg tilbake sammen med støttegruppa for tsunamirammede i 2005. Det var en stor gruppe på cirka 60 personer som reiste ned og blant dem mange barnefamilier med tilsammen over 15 barn. Ungene var i alder fra snaut 2 år og oppover og alle sammen koste seg masse der nede, klarte varmen bra og oppførte seg ganske brukbart på flyet. Så lenge man tar det i barnas tempo og har med seg litt tålmodighet så går det meste bra. Skygge, drikke, hvile er viktige stikkord.

Skrevet

Vi skal! Vi drar 19. november, å kommer skal være nesten 3 mnd;-) Barna er 2 og 5 Vi har "base" i HuaHin.

Skrevet

Vi reiser i februar vi! Gleder meg, men vi har ikke bestillt enda... begynner å bli litt Hvor har dere betillt? Og har dere fått bekreftet seng til babyen på flyet?

Skrevet

Vi drar 23. november, til Krabi og Phuket i en måned. Har med oss barn på 2,5 og 7 måneder. Er mest spent på om vi klarer å holde oss friske hele gjengen, men har tatt det som kan tas av vaksiner. Bringer med mat til minsta.

Skrevet

Vi skal være på Kata beach,fra 11 desember!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi reiser 28. desember. Skal være borte i fire uker, feire nyttår i Phuket, deretter Krabi og Koh Lanta. Gleder oss........

Skrevet

4 uker på oss, to uker hver i krabi og koh lanta:) Reiser 5.januar.

GLEDER MEG!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

vi reiser 4 januar! 2 uker. gleder oss masse!!=)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skal 10 januar!!! gleder meg.. var der for nøyaktig 1 år siden også, da var Emilia 2mnd.. så denne gangen 14 mnd.. blir spennende å se hvordan d går..=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...