madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Er det neon som ser noe flyttng snart? salg av leiligheter??¨barn?? hadde blitt veldig glad for svar! på forhåndt tusen takk!!! jeg 051083 han 030380
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 heisann madam mim:) ser ut som du har mange baller i lufta på en gang, prøv å roe ned litt:) ser flytting til våren mars/april....tror muligens dere får solgt nå ved nyttår omtrent.. ser ut som du kommer til å føde et barn i slutten av 2008, begynnelsen av 2009:) lykke til:) (ps jeg er relativt ny men setter stor pris på tilbakemeldinger:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 he he.. hei stratosen! (du kjenner meg. hihih mimmi her) men tusen takk for at du tar deg tid.. det stemmer jo med det du har sagt tidligere du er veldig flink du!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 noen andre som får opp noe på oss?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Får opp et salg på leiligheten i des.Så blir at dere flytter inn rett før jul. Ser ei jente her...får opp at hun kommer i slutten av neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå