C&L snart m BaBy igjen Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg er i uke, og har begynnt å innrette barnerommet..Venter med vuggen som skal stå inne på vårt soverom. Men ellers gjør jeg ting klar sagte men sikkert. Føler det er min måte å bli trygg på situasjonen som førstegangsmama.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg er i uke 35 nå, og satte vel sammen seng og stellebord etc. for en måneds tid siden.. Ville ikke gjøre det altfor tidlig for da blir ventetiden så utroolig lang Men jeg synes heller ikke man burde drøye altfor lenge, det er ikke å sette sammen babysenger som er det mest spennende når man er så stor at alt er et ork
ingrid_83 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg er 4 mnd på vei med mitt første, og har ikke begynt å handle inn noe enda. Er jo nesten et halvt år til den kommer ut:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg har 3.5 mnd igjen og jeg har tenkt på å muligens sette opp senga i morgen eller i helga! Bare for å gjøre noe liksom!
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Vi har ikke fått senga enda, men setter den nok opp så snart den kommer - har ikke lagringsplass til den uansett:) Stellebordet tar vi før vi reiser hjem på juleferie, evt i romjula. Vogna er på plass, håndduker, vaskekluter og skvellekluter er vaska, og om en uke tenker jeg å begynne å vaske litt klær:) Jeg er 29+6.
metteflette Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Nå... Har fire uker igjen, og synes det er tidlig nok. Stellebordet er allerede i bruk til minsten vår, vi har ikke tatt det ned bare for noen måneder:)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 To uker før termin. Pakker da bagen, setter opp senga, "lufter" vogna osv... )
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Etter jul en gang tenker jeg. Da har jeg ca 1 mnd igjen til termin, og det er passelig tid til å finne frem seng og vaske sengetøy og klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå