Gå til innhold

Når setter dere opp seng og andre ting til babyen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke, og har begynnt å innrette barnerommet..Venter med vuggen som skal stå inne på vårt soverom. Men ellers gjør jeg ting klar sagte men sikkert. Føler det er min måte å bli trygg på situasjonen som førstegangsmama.

Skrevet

Jeg er i uke 35 nå, og satte vel sammen seng og stellebord etc. for en måneds tid siden..

Ville ikke gjøre det altfor tidlig for da blir ventetiden så utroolig lang :)

Men jeg synes heller ikke man burde drøye altfor lenge, det er ikke å sette sammen babysenger som er det mest spennende når man er så stor at alt er et ork :)

Skrevet

Jeg er 4 mnd på vei med mitt første, og har ikke begynt å handle inn noe enda. Er jo nesten et halvt år til den kommer ut:)

Skrevet

Jeg har 3.5 mnd igjen og jeg har tenkt på å muligens sette opp senga i morgen eller i helga! :) Bare for å gjøre noe liksom! ;)

Skrevet

Vi har ikke fått senga enda, men setter den nok opp så snart den kommer - har ikke lagringsplass til den uansett:) Stellebordet tar vi før vi reiser hjem på juleferie, evt i romjula. Vogna er på plass, håndduker, vaskekluter og skvellekluter er vaska, og om en uke tenker jeg å begynne å vaske litt klær:)

Jeg er 29+6.

Skrevet

Nå... Har fire uker igjen, og synes det er tidlig nok.

Stellebordet er allerede i bruk til minsten vår, vi har ikke tatt det ned bare for noen måneder:)

Skrevet

To uker før termin. Pakker da bagen, setter opp senga, "lufter" vogna osv...

:o)

Skrevet

Etter jul en gang tenker jeg. Da har jeg ca 1 mnd igjen til termin, og det er passelig tid til å finne frem seng og vaske sengetøy og klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...