Gå til innhold

Hmmm... Lille raringen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

La lille mini på 4,5 mnd for litt over en halvtime siden. Hørte ikke noe mer fra ham så regnet jo med han var sovnet fint, men nå kom det litt klagelyder, så måtte opp å sjekke. Da jeg la mini lå han pent i sengen sin med hode i hodeenden og dynen godt pakket rundt seg. Når jeg kom opp nå lå han sammenkrøllet osm en ball på siden på tvers nederst i fotenden oppå dynen sin! Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan han fikk det til, hehe... Men fikk nå snudd han rundt og lagt dynen på ham igjen, heldigvis var han ikke blitt altfor kald da. Tror muligens jeg bør begynne å se til ham på kvledene heretter ja :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :-) Er vandt med de to største da, de ligger aldri slik de liksom skal gjøre, finner dem i alle mulige stillinger på kvelden, men trodde mini var litt for liten enda til å bakse så voldsomt rundt. Jaja, tiden flyr! :-)

Skrevet

Ja, det er sikkert.

Min minste på snart 10 mnd driver og setter seg opp (evt reiser seg opp) når han sover. Veeeldig festlig.

Han våkner jo hver gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...