Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Sexlivet vårt = ikke eksisterende... Min mann har aldri vært en kanin, men en-et par ganger i uken var sjelden noe problem... Da jeg gikk gravid med vår datter i 2004, dabbet sexlivet betraktelig av... han syntes det var ubehagelig rett og slett... redd for at han skulle skade barnet på en eller ennen måte (nyttet ikke å snakke han til fornuft :-/ ) Det som plager meg er at sexlivet ALDRI har tatt seg opp igjen... Han vil SVÆRT sjelden... dvs 1-2 gang i mnd... kanskje.... Han sier det ikke har noen med meg å gjøre.. men det begynner å bli vanskelig å tro på nå.... Noen som har det på samme måten? Noen som har noen råd/tips til hva jeg skal/ikke skal gjøre for å få dette til å funke igjen??! (ferie, romantiske middager/sexy undertøy/voksen leker etc. fungerer ikke) Hjeeeelp noen.... Frustrasjonen begynner å ta overhånd her nå... Mvh En kone som er undernært på intimitet i forholdet :-(
Gokkel 15pp Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg også har det sånn. Og attpåtil prøver vi å få barn også. Dette har vi begge lyst til, så det er ikke her problemet ligger. Vi har faktisk kommet dit hen at vi snakker en del om sext (det var han ikke så interessert i før), men hittil har det blitt kun med prat. Jeg prøver å ta initiativ til litt kosing uten tanke på sex, men han liksom "gjennomskuer" meg. Vi har snakket litt om hva vi tenner på, og han sier "Jeg tenner på deg jeg min kjære" - "nei det gjør du ikke" tenker jeg i mitt stille sinn da. Jeg tror jeg er for kjedelig for han, men så tar han aldri initiativ til noe selv heller, så det er litt vanskelig. Mvh En kone som er undernært på intimitet i forholdet :-( Signerer den
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Hei, jeg hadde det likedan for ett år siden. Pga medisiner som mannen gikk på dalte sexlysten hans til vi "glemte" å ha sex i lange perioder. Jeg satte foten ned. Meldte oss på et samlivskurs for å se om det var noe å redde. Der ble vi fortalt at vi måtte først og fremst begynne å ha sex igjen. Vi ble enig om fredag kl åtte skulle vi til pers uansett om vi ville eller ikke. Det var avtalen. Til slutt fikk vi sexèn tilbake i hverdagen vår igjen. Nå venter jeg mitt andre barn erkjenn at dere har et problem og at noe må gjøres!!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Har aldri hatt det problemet med mannen, men med meg! Gubben kan gjerne ha sex 2xdag, mens jeg 2xmnd... -så ja vi har et problem. -For meg funker det kjempe bra å f.eks. ta en kjapp en før middag. Eller på andre tidspunkt da jeg ikke er så forbanna TRØTT. jeg går å legger meg om kvelden ene og alene for å sove, ikke for å ev. ha sex...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 VI har det også slik. Min kone har vært kvalm i hele svangerskapet, og det sammen med mye annet som at vi har flyttet, jeg har ny og krevende jobb, barna må bli kjent med ny hverdag og nytt sted. etc., har ført til at vi ikke har energi eller ork. Det tærer på forholdet, men vi snakker bra om det. Ordleken er det heller ingenting i veien med, og vi håper nok begge to at ting blir bedre når vi har født minstemann.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 kvinner må vise at de er seksuelle intresserte. min samboer mistet oxo lysten på sex etter at jeg ble gravid og jeg slet for min lyst ble egentlig bare værre. mitt triks innimellom er å ha sex med meg selv så opplagt at han enten skjønner det el ser det. har feks en dildo som jeg bare ikke klarer la ligge når jeg er kåt og ikke får noe av han. her en dag tok jeg den fram og han ble nyskjerrig på hvorfor jeg ble borte fra stua, når han kom inn på soverommet tok det ikke lang tid før han tok over. vær vågale. mitt tips.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Til Anonym 12:56 Leste du noen gang hovedinnlegget...? Dildo, undertøy etc etc etc fungerer IKKE!! Hvorfor kommer du da med et så vanvittig dårlig tips...? Finnes grenser på hvor mange ganger man vil vise at man er seksuellt int., når man 9 av 10 ganger blir avvist..... -HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Har det på akkurat samme måten. Her gikk samboer tilslutt til legen. Fikk vite at det er nokså vanlig etter graviditet og fødsel og at det nok vil ta seg opp etterhvert. Han fikk også skrevet ut resept på "hjelpemiddel". Til tross for at jeg vet at det ikke har noe med meg å gjøre så er det til tider svært vanskelig å forholde seg til det og tro på det... Er forøvrig litt over 1 år siden problemene våre begynte... Håper det snart går bedre:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 hmm dette fikk meg til å tenke litt vi har vell sex annenhver uke eller noe sånt men noen perioder vil ikke sambo ha sex i det hele tatt og er trøtt og noen ganger er jeg sånn blir vell sånn med en liten baby i huset. men en ting jeg synes er rart nå de siste mnd vil han bare ha sex ved å ligge oppå meg bakfra som om han liksom ikke vil se på meg jeg prøver å få han til å ha sex andre veien men det vil han ikke hadde også sex md ham når jeg satt oppå ham på doen og jeg tok ham men... noen tips til hvordan få mere nærhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå