Gå til innhold

visdomstannen er ute.. fy f.... så vondt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opererte ut ene visdoms-tannen min i dag å fy å flate så vondt det er..

Hadde aldri trodd at det skulle gå ann å ha det så inni hæ... vondt!!!!!

Spiser piller og verker å svimler her jeg går, dupper av inni mellom, men det blir vel soffa og film i natt kan jeg tenke meg...

Å herregud sååååå vondt!!!!!

Å jeg som skulle ha en skikkelig fester-helg da vi skal til Haugesund på onsdag og mest sannsynlig starte hormon.behandling neste søndag... så dette er kanskje siste helga jeg kan ta meg en fest på ganske lenge...

Ikke at fest betyr såå mye for meg men alle mine venner ville ut nå fordi jeg er så skjeldent ute sammen med dem...*sukk* *hulk hulk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse sympati herfra! jeg har fjerna to, og syns det var helt fælt begge gangene. Det verste er å snakke med andre som syns det var helt ok, gikk på byen samme kveld og sånn. Jeg har vært dårlig i mange dager etterpå, jeg. Så vi er nok forskjellige (og så er det jo forkskjell på hvordan tennene ligger før de fjernes)

Stakkars du! Det går over til slutt, men ta det med ro og spis smertestillende til den tid:)

God bedring!

Skrevet

tusen takk for sympatien=)

Det er noe vondt ja, eller.. jævli vondt.

Skal prøveå dorme på soffa nå til jeg kan ta nye tab.. har heldigvis voltaren og pinex-forte. Blander dem til kvelden så håper jeg søvnen tar meg til slutt.

Håper bare det skal bli litt bedre til i morgen så jeg kan nyte siste helga mi!!!=) (forhåpentligvis siste helga mi)

Skrevet

hehe, du satser på klaff snart, altså? Er jo forsåvidt greit å ikke være graivd nå, da, slik at du i alle fall kan ta litt skikkelige smertestillende! (selv om jeg regner med du hadde tålt litt smerte for å få en baby snart, utfra 22pp 2SA..)

Lykke til og god bedring:) Håper det blir litt party på deg i helga likevel!

Skrevet

Hadde jeg vertgravid så skulle jeg tålt alle smerter bare det skjedde snart=)

Skal mest sannsynlig starte hormon-beh i forkant av ivf neste søndag, så greit å få det unna før den tid..

Håper å slippe noe tann-verk og tannlegeri den tiden jeg er gravid..=)

Enten er jeg i godt lune av alkoholen, og om ikke så er jeg det nok av tabelettene=) hehe...

Tusen tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...