xxxo Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 hei. det var lenge siden sist! hvordan går det? ps: det med hun enninna di hørtes litt vel mye ut.. tydelig at hun ikke har det så bra da, men jeg tviler på at alt det der er sant.. men selfølgelig, det kan jo ikke jeg vite. kanskje du kan spørre noen velvalgte spørsmål, i skjul av interrese for livet hennes som kanskje kan avsløre henne?
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ja det er en stund siden jeg har skrevet noe her inne nå Men jeg har ikke vert helt borte fordet. Går veldig fint. Venter en ny baby nå. Men ny kjæreste. Så her skjer det masse egentlig... Dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå