gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 endelig er jeg tilbake etter 8 dager uten nettverk å gjett om d har vært hardt da:) hehe....jeg hører nå inne hos dere....er 29+ nå å jeg gleder meg til prinsessa skal komme til verden....har fått beskjed nå om at jeg kommer til å føde innen 5 uker i hvert fall....har slitt så me kynnere å siste barnet mitt kom i uke 34,d starta i uke 32 men da stoppa di d heldigvis så d blir spennende denne gangen..her i rogaland er d full storm i dag å nå blåser d så bare d:) håper vi får d kjekt her inne i sammen da jenter..klem
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Velkommen hit! Spennende med fødsel snart, da! Jeg er 29+6 og har også hatt mye kynnere, men det har visst ikke påvirket livmorhalsen noe hos meg, så ingen har sagt noe om tidlig fødsel for meg. Men kynnere kan vel være så mangt:) Hvordan gikk det med forrigemann som ble født i uke 34? Måtte h*n ligge lenge på sykehus før dere fikk komme hjem? Respirator?
3småskatter:0) Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Heisann håpet:0) Så koselig at du er kommet over hit nå...tiden går jo så fort atte:0) Jeg selv er snart 32 fulle uker nå og syntes det er utrolig å tenke på at det bare er 8 uker igjen så skal jeg få se den lille herlige jenta mi. Gleder meg så masse. Var forresten på ultralyd for noen dager siden og det er ihverfall ikke noen tvil om at det blir ei jente...alt var heldigvis helt perfekt og hun er nå ca 1600 gram.Utrolig å tenke på for eg føle liksom ikke eg e så stor akuratt.Hun ligger med hodet nedover nå så me får håpe hu fortsette med det:0) Blir spennende å se om du får se henne før terminen....om det blir i år eller neste år,kanskje det blir ett jule eller nyttårsbarn. Glede meg te å følge deg fremover:0) Klem fra Stavangerjentå:0)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 hun som ble født i uke 34 var stor...hun veide 2665 gram å var 47 cm å trengte ikke pustehjelp eller noe...fikk henne med meg på barsel å var på sykehuset i 3 dager kun....denne jenta ligge også over gj.snittet så di sier d ikke gjør noe om hun kommer i uke 34 heller....siden mine er store i utgangspunktet:) å takk å lov for d...så d er spennende tider i vente...kynnere har jeg hver dag også å d er ubehagelig så d holder...
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 velkommen hit .....har du vært uten nett i så mange dager?? koss jekk de i dag då?? klem
gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 hehe.hallois venterbarnnummer3:) så d er ei jente du skal ha også,koselig da:) ja jeg var hos lege i dag på kontrol å fikk beskjed om at jeg ikke kom til å gå lenger enn til uke 34 i hvert fall da var jeg heldig sa han....prinsessa mi har også lagt seg med hodet ned nå for 3 dager siden satt hun i sete men nå var hun nere i bekken inngangen sa han å godt er d...blir jammen spennende framover for oss alle...Leah er ei aktiv jente å sparker å vrenger på seg i et bankende kjør:) hun er over gj.snitte også nå...
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 godt hu låg rette veg nå då..eg lure på om håve te mi begynne og festa seg.føle de båre seg lengre og lengre nerøve.kansje de e tilikt at de feste seg????sist gang hadde eg ingen hode så festa seg så eg vett ikkje.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Velkommen hit selv om du ikke blir her så lenge...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå