Süsse Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hvordan kan mörk brun med rödt i bli til blåsvart?? Jeg har ikke farget håret selv, men hos frisör.
KaMa Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Dæven Süsse, har du blitt gother? Eller bare mørk og mystisk?
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Naturens iboende ondskap? Frisøren din har lyst på mannen din? Frisøren din synes fargekart er skikkelig vanskelige greier? Selv fikk jeg blålilla-gammel-amerikansk-dame-hår etter en uheldig hjemmefarging. Etter den opplevelsen har jeg holdt meg til min autentiske mørkebrune farge, med lekre grå striper (takk for de genene, mamma!).
Süsse Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Hallo, Yppert - jeg gjorde det for deg!
Süsse Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Det er svart altså, men du vet slike svarte biller. Du ser nesten blåantydningen i de.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Du får se positivt på det, kanskje mannen din synes det er spennende med "ny" kone?
Süsse Skrevet 8. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2007 Vel, etter 2 timer sammen med meg spurte han om hvorfor jeg hadde farga håret. *kill*
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 syntes du hadde kjempefin orginal farge:-)
Lilly 79 Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Legg ut bilde på facebook da, dette vil jeg se:-) Ble det fint da? Selv om det ikke var det du hadde planlagt?
Süsse Skrevet 8. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2007 Tja, det er ikke bare du som er der Det ble i svarteste laget...
Lilly 79 Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Jamme jeg vil se...... :-) Om det er noen trøst, skjedde dette meg for ca 6 mnd siden. Jeg kjøpte meg en slik renseshampoo jeg, og da forsvant mye av fargen ganske fort! Etter en 2-3 uker ble det levelig igjen. Jeg skulle også bare ha det brunt, men det ble skikkelig svart! Fy faen, jeg så ut som om jeg hadde aids, hadde lyst til å grine. Men jeg kler virkelig ikke mørkt hår da:-)
Lille Ollebolle Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 Det går faktisk ann å klage hos frisøren også..... Du har jo ikke fått det du betalte for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå