Gå til innhold

6mnd hvor store??(igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 6 mnd i dag og er:

68 cm og veier 7.010...

Hvor store er deres? Føler snuppa er så lett i forhold til andre barn her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine er 6,5mnd nå..var på kontroll for 1,5uke siden, da veide de 7400gr..66(?) lange...

snuppa di er helt flott..hvis hun er liten får du vite det:))

Skrevet

lett ja:) bop blir seks måneder om ti dager og hun veier seks kilo og er ca 63 cm lang.

Skrevet

Mye lettere enn min ihvertfall :) Hun var 9210 g og 70 cm på 6 mnd kontroll.

Skrevet

Hun er nok en slank liten snuppe da.....Det jevner seg sikkert ut med tiden.....Hun ser hvertfall ikke for tynn ut:-)

(lettere å bære på da..he he.)

Skrevet

Simsala, stemmer det at du hadde termin 20 mai?? Jeg husker nicket ditt fra Bim og mener du hadde samme dag som meg.

Skrevet

Snuppa var 8275gr og 71,5 cm - ganske stor, ja :-)

Skrevet

Jeg hadde 21.mai, så du var ikke så langt unna:)

Din ble født noen dager tidlig hun da? Min kom den 18.

Skrevet

Ja, hun kom helt overraskende 8.mai.. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å gå på overtid, men så plutselig bestemte hun seg for å komme ut. Gikk kjempefort 3 1/2 time fra første rie..Rakk aldri å planlegge noe eller å grue meg... Skal jeg ha fler vil jeg ha nøyaktig samme fødsel....(selv om det selvsagt var vondt.)

Skrevet

Oj, det var kjapt. Ganske motsatt av min fødsel med andre ord... hehe=)

Skrevet

Gutten vår var 74 cm,og 8600 gr.

Lang og slank. ;)

Skrevet

Tulla vår er 6 1/2 MND. 65cm og 5850gr. Veldig liten, men innenfor kurven vekt ifht. høyde. ALLE BABYER KAN IKKE VÆRE STORE TENKER VI. dessuten er vi kjempeglde for at hun er blitt så stor, når hun var 3 mnd. var hun 59 cm og 3900gr. Da var hun undervektig, men iherdig mating har til slutt gitt resultater!

Skrevet

Min lillegutt var 9080g og 69cm på 6mnd kontroll.. En stor fin gutt, hehe han tok det hoppet på skalaen fra 5-6mnd. Men jeg regner med han krabber det i sjakk om en liten stund.

Ulempen med at han er så stor er jo at han er tuung å bære på i lengden.

Skrevet

Madelen er 6,5mnd. og hun er 10,3 kilo og 72cm. Stor jente :)

Skrevet

Min er ikke 6 måneder da, men 10,5 måned. Han er 68 cm lang og 6500 gram! Liten og nett, men spiser som en hest!!! Ville bare vise at det er store variasjoner;)

Skrevet

nå har jeg en på 3 mnd og han veier 7715g og 66 cm

Skrevet

Ja, h*n var heller ikke stor. Det er store variasjoner ja, sånn er det jo med oss voksne og.....

Skrevet

Så sant så sant..... Snuppa har også heletiden vært innenfor sin kurve, men har hatt små vektøkninger... Alle babyene er jo nydelige uansett vekt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...