Gå til innhold

Baker dere kake til farsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og lillegutt skal bake ostekake ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjorde det i fjor, men vet ikke om jeg gjør det i år. men om jeg gjør det blir det sjokoladekake.

men blir gave og oppvarting hvertfall. frokost på senga blir det ikke, siden han står opp litt før kl 6.

Skrevet

Kan ikke bake egentlig, men sånne ferdigposer som blandes med vann er jo geniale..Samboern her vil ikke ha kake, men sjokolademuffins med melkesjokoladeglasur, så det skal han få:)

Skrevet

Baker til min pappa, ikke til samboer...han liker ikke kaker;o) Bakte eplekake i fjor, og jeg tror det blir det samme i år.

Skrevet

skal kjøpe kake i morra...så tar det da..hakke tid til å vente helt til søndag med å spise kake..nam

Skrevet

Hehe.. denne gangen skal jeg i alle fall bake kake til farsdagen... blir nok mer enn en kake også :P for minstemann i huset blir 1 år :D Så da blir det feiring av både han og faren og min far og brødrene mine (som også er fedre) i huset :P

Skrevet

Nei, jeg baker til lørdag for da har jeg bursdag så han får restene på søndag, hehehe... ;o)

Skrevet

Skal bake til lørdag, for da sover pappaen i huset lengst.. På søndags over nemlig jeg lengst...

Skrevet

Nei det gjør vi ikke. Ikke får han pakke, oppvartning eller frokost på senga heler. Kan heler gjøre noe ekstra en annen dag i året, ikke på den dagen alle får. Så her i huset blir farsdag.morsdag, valentines day osv forbigått i stillhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...