Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 I går hadde jeg ganske vondt under venstre bryst, noe jeg tror er fordi gutten min sparket meg hele dagen, og presset oppunder der (høyere enn vanlig). Var veldig ømt... Tenkte derfor at det ikke var noe farlig, og sent på kvelden gikk det over. Men i dag kom det noen tanker fra bakhodet om at jeg ett eller annet sted har lest om at hvis man har smerter oppunder ribbeina, så kan det være noe galt... Har jeg drømt det, eller har andre hørt/lest det samme? Finner det ikke igjen i bøkene her...
Erisa* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Hvis man har smerter oppunder ribbena på høyre side, kan det være galleblæra som trøbler. hos deg høres det mer ut som at du bare var støl etter å bli sparka hele dagen, så så lenge du er i grei form og babyen er aktiv, tror jeg ikke det er noe farlig:)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ok, godt å høre :-) Var jo det jeg tenkte først egentlig, og i dag er både jeg og baby i fin form, ikke vondt i det hele tatt :-) Da er det nok det om galleblæren jeg har lest, men det var jo på andre siden... Takk :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ikke for å skape bekymring, men smerter øverst i magen KAN være (men ikke nødvendigvis!!) et tegn på svangerskapsforgiftning, men hvis du nylig har vært hos legen/jm og urinprøver var ok, kan du nok slappe av. Spesielt hvis du ikke er hoven eller har hodepine eller kvalme.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Nei, jeg har ingen symptomer på det, føler meg veldig frisk :-) Og var på kontroll i går, da var blodtrykk og urinprøve helt fint. Og smerten er borte i dag, så tror ikke det er svangerskapsforgiftning...Men kanskje det er det jeg har lest da... Men setter pris på advarsel selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå