<3 Sander og Marco <3 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vanligvis så vasker jeg smokkene i varmt Zalovann før jeg koker de.... Nå har jeg lagt de i oppvaskmaskinen på 70° program i bestikkholderen (seff uten bestikk), skal koke de etterpå... De blir rene i oppvaskmaskinen eller? Trenger ikke å vaske de i Zalovann etterpå? Flere som gjør det sånn??
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2007 Noen som kan svare meg?
Mamsen@home Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Hei. Jeg koker kun nye smokker, og skyller de deretter i varmt vann ved behov. Men nå kommer det jo også litt an på alderen på barnet som bruker smokken, pjokken min er 1 1/2 år, går i barnehage, og putter da veldig mye rart i munnen allikevel! Men tror ikke jeg ville putta de i oppvaskmaskinen, pulveret som brukes der er veldig etsende, og smokkene fylles jo alltid med vann under vasking/koking! Vet at på de smokkene vi bruker, MAM, står det på de at de kun skal kokes før første gangs bruk, deretter bare skylles, og aldri bruke oppvaskmiddel! Håper du ble litt klokere:-)
Gjest hvanå Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Både smokker og tåteflaske-smokker ødelegges i oppvaskmaskin. Jeg kokte smokkene da barna mine var spedbarn, fra 1 år ca og oppover har jeg kokt dem ved behov (feks etter omgangssyke-bruk osv) og ellers skyllet dem i rent vann. Tror ikke jeg ville brukt zalo heller jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå