Gå til innhold

Hvor i Oslo ville du ikkke bodd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg velger Furuset..får helt frysninger bare jeg nevner det stedet..

Er nok mye fordi det skjer alltid så mye der...både voldsaker, innbrudd etc..hadde ikke følt meg trygg der nei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Romsås er vel det siste stedet på denne jord jeg ville bodd!!! og resten av groruddalen....

Skrevet

Laaaangt uttafor bomringen. Bor på Lambertseter nå, bomen er rett nedi veien. Fungerer sånn akkurat.

Når det er sagt, ville jeg aldri i verden bodd i Groruddalen!! Mellom Økern og Vestli t-banestasjoner. Vi utelukket også Furuset, Trosteru og Lindeberg-retningen i boligjakten i vår. Og bydel Søndre Nordstrand.

Skrevet

Ville ikke bodd i Oslo i det hele tatt jeg... Been there, done that! ;p

Gøy på landet!!! :)))

Skrevet

Utenfor ring tre.

Fordi det er så bondelandsk der.

Skrevet

Enig med MiaMaria5. Bor her men nå flytter vi!

Skrevet

Holmenkollen, Vindern, Slemdal, Ris, Vika, Groruddalen, Søndre Nordstrand,, det meste utenfor ring 3 (ønsker å bo sentralt), Bjørndal osv.

Listen hadde blitt langt kortere om du hadde spurt hvor jeg ville bodd;o)

Skrevet

Oslo Öst generelt ville jeg ikke ha bodd uansett hva jeg ble truet med . Men skulle jeg ha plukket ett sted så måtte det väre Romsås.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Ville heller ikke bodd i Oslo! Har bodd på Ullevål, Holmlia, Skillebekk og Adamstuen. Ferdig med barn i byen.

Vi bor på landet ;), Enebakk så klart, hehe.

Eller så ville jeg bodd i Ski :-D

Skrevet

jeg ville ikke bodd noen steder i oslo..;)

Skrevet

ingen steder i oslo å omeng med barn.. men alene var det flott å bo på st.hanshaugen!

Skrevet

du får meg ikke til oslo i det hele tatt.........skyr den jævla byen.....

Skrevet

Det er nesten lettere å liste opp hvor jeg ville bodd....:)

Ville ikke bodd i Groruddalen har vokst opp der (Furuset, hadde en trygg fin oppvekst, men stedet er totalt forandret) så vet hva jeg uttaler meg om, sef. ikke bare problemer, men ikke ett sted jeg vil at barna mine skal vokse opp.

Ikke Hauketo, Holmlia, Bjørndalen, Prinsdal. Ikke Tøyen, Grønland, sentrum øst generelt.

Skrevet

Veitvet, Stovner, Holmlia, Romsås, frister heller ikke så mye å bo på vestkanten.

Skrevet

Moro å se..mange som veldiger de samme stedene her..

Er selv oppvokst i Oslo. men vil heller ikke tilbake til en storby...da jeg føler dem har det "tryggere" andre steder!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...