Mamman til AM&JS Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg må si jeg velger Furuset..får helt frysninger bare jeg nevner det stedet.. Er nok mye fordi det skjer alltid så mye der...både voldsaker, innbrudd etc..hadde ikke følt meg trygg der nei..
BettyBoob Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Romsås er vel det siste stedet på denne jord jeg ville bodd!!! og resten av groruddalen....
Gulosten™ Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Laaaangt uttafor bomringen. Bor på Lambertseter nå, bomen er rett nedi veien. Fungerer sånn akkurat. Når det er sagt, ville jeg aldri i verden bodd i Groruddalen!! Mellom Økern og Vestli t-banestasjoner. Vi utelukket også Furuset, Trosteru og Lindeberg-retningen i boligjakten i vår. Og bydel Søndre Nordstrand.
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ville ikke bodd i Oslo i det hele tatt jeg... Been there, done that! ;p Gøy på landet!!! ))
Gjest ->>- Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Utenfor ring tre. Fordi det er så bondelandsk der.
MissAntrop Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Enig med MiaMaria5. Bor her men nå flytter vi!
Mom2Two Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Holmenkollen, Vindern, Slemdal, Ris, Vika, Groruddalen, Søndre Nordstrand,, det meste utenfor ring 3 (ønsker å bo sentralt), Bjørndal osv. Listen hadde blitt langt kortere om du hadde spurt hvor jeg ville bodd;o)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Oslo Öst generelt ville jeg ikke ha bodd uansett hva jeg ble truet med . Men skulle jeg ha plukket ett sted så måtte det väre Romsås.
Gjest anouschka with Love Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Ville heller ikke bodd i Oslo! Har bodd på Ullevål, Holmlia, Skillebekk og Adamstuen. Ferdig med barn i byen. Vi bor på landet , Enebakk så klart, hehe. Eller så ville jeg bodd i Ski :-D
mai mammaen til to Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 jeg ville ikke bodd noen steder i oslo..
M-N & sassy-susie Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 ingen steder i oslo å omeng med barn.. men alene var det flott å bo på st.hanshaugen!
nickoline og supermann Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 du får meg ikke til oslo i det hele tatt.........skyr den jævla byen.....
Mamma til verdens beste barn Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Det er nesten lettere å liste opp hvor jeg ville bodd.... Ville ikke bodd i Groruddalen har vokst opp der (Furuset, hadde en trygg fin oppvekst, men stedet er totalt forandret) så vet hva jeg uttaler meg om, sef. ikke bare problemer, men ikke ett sted jeg vil at barna mine skal vokse opp. Ikke Hauketo, Holmlia, Bjørndalen, Prinsdal. Ikke Tøyen, Grønland, sentrum øst generelt.
Himmel og hav Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Veitvet, Stovner, Holmlia, Romsås, frister heller ikke så mye å bo på vestkanten.
Mamman til AM&JS Skrevet 8. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2007 Moro å se..mange som veldiger de samme stedene her.. Er selv oppvokst i Oslo. men vil heller ikke tilbake til en storby...da jeg føler dem har det "tryggere" andre steder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå