SuperGlad Skrevet 8. november 2007 #26 Skrevet 8. november 2007 grattis så mye :-) Unnskyld at jeg lo så rått når du fortalte det, men måtte ta igjen for den dagen jeg ringte å sa jeg var gravid med Philip , tihi :-) Åååååhhh jeg ble faktisk akutt gravidsyk nå! Sa til Andreas at jeg fikk lyst på en til NÅ, å han ville faktisk det også! MEN, nei nei og atter nei! her må vi tenke fornuftig! tror ikke vi hadde taklet 3 tette nei :-) men om 3-4 år, DA skal vi bli gravide igjen :-) gleder meg allerede! Skal finne frem gravidbuksene dine :-)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #28 Skrevet 8. november 2007 Grattis så utrolig masse jeg er misunnelig *sukk*
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. november 2007 #30 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så mye,nårtid er barn planlakt? men seriøst,virket ikke angrepillen? begynner å kaldsvette her nå..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. november 2007 Forfatter #32 Skrevet 8. november 2007 Takk for gratulasjoner :-) Jeg veit ikke om angrepillen ikke virket, det får jeg først vite etter besøk hos legen og når jeg får vite hvor langt på vei jeg er. For er ganske nøyaktig 2 uker siden jeg tok den, så kan jo være at jeg var gravid alt da, men jeg veit ikke for er bare den ene gangen vi veit det har sprukket liksom, men får vell svaret på mandag forhåpentligvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå