Gå til innhold

jeg er gravid :O


Randi86*Salt og Pepper'

Anbefalte innlegg

Skrevet

grattis så mye :-)

Unnskyld at jeg lo så rått når du fortalte det, men måtte ta igjen for den dagen jeg ringte å sa jeg var gravid med Philip , tihi :-)

 

Åååååhhh jeg ble faktisk akutt gravidsyk nå! Sa til Andreas at jeg fikk lyst på en til NÅ, å han ville faktisk det også! MEN, nei nei og atter nei! her må vi tenke fornuftig! tror ikke vi hadde taklet 3 tette nei :-)

 

men om 3-4 år, DA skal vi bli gravide igjen :-) gleder meg allerede!

 

Skal finne frem gravidbuksene dine :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye,nårtid er barn planlakt? ;) men seriøst,virket ikke angrepillen? begynner å kaldsvette her nå..

Skrevet

Takk for gratulasjoner :-)

 

Jeg veit ikke om angrepillen ikke virket, det får jeg først vite etter besøk hos legen og når jeg får vite hvor langt på vei jeg er.

For er ganske nøyaktig 2 uker siden jeg tok den, så kan jo være at jeg var gravid alt da, men jeg veit ikke for er bare den ene gangen vi veit det har sprukket liksom, men får vell svaret på mandag forhåpentligvis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...