optimist.. Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei alle sammen:)) Ja i dag var jeg på riksen og tok HSG..legen hadde kjempeproblemer med å få inn kateteret,men fikk det til etter ca en halv times prøving. Når han sprøyta inn kontrast væska så var det megavondt!!! Den venstre eggleder var tett, men den høyre var heldigvis åpen.. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble så overrasket over at den var tett..hadde egentlig bare venta å få en bekreftelse på at begge var åpne og at alt var i orden..er litt i sjokk tror jeg.. Men det skal da være mulig å bli gravid med bare en åpen eggleder også?? Eller hva tror dere??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Skal være fint mulig det optimist ) Klem fra
skifer Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ja er fult mulig det Optimist Klem Skifer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Hei vennen.. ja det er mulig og det er også mulig med to tette (og ei badehette hihihi) og bli gravid da også det er jo jeg bevis på.. Får virkelig håpe dere lykkes nå.. eller at vi lykkes begge to )) klem og hilse masse..
martine68 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Det er fullt mulig å bli gravid med åpen eggleder. Bare egget slippes fra den som er åpen er jo alt som det skal. Problemet er vell at man ikke vet noe om dette under el. Kanskje du kjenner om det er spesielt ømt på en side under el. Da har du ihvertfall en indikasjon på om el kommer på riktig side. Masse lykke til videre med prøvingen optimist. Klem fra
Gjest Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Det er absolutt håp med bare en eggleder! Vet ikke helt om det blir det samme som ved å fjerne en eggleder... at den andre tar over "jobben" til den som er borte, slik at man likevel har el hver mnd... Håper du lykkes i dette prosjektet snart optimist! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå